probleem borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem borst

ik doe nu al al zeker 4 maanden aan bankdrukken. ben ook erg vooruit gegaan van 40 kg naar 85 kg.
    maar nu is het probleem dat de rechter borstspier kleiner is en minder dik.
    weten jullie hoe dit komt, want op de sportschool weten ze het niet, want met het bankdrukken deed ik niks verkeerd

thanks
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    ik doe nu al al zeker 4 maanden aan bankdrukken. ben ook erg vooruit gegaan van 40 kg naar 85 kg.
    maar nu is het probleem dat de rechter borstspier kleiner is en minder dik.
    weten jullie hoe dit komt, want op de sportschool weten ze het niet, want met het bankdrukken deed ik niks verkeerd

thanks
    Hey,

Probeer een tijdje dumbell drukken, Dan zal het wel bij trekken...

En lichaam is nooit symetrisch he!!

Grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

hey bedankt,

maar zal er niet veel aan hebben denk ik, want de dumbbell gaan bij ons maar tot 20 kg en dat is dan vrij ligt.
      maar zal het wel proberen

grtz
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Nee dat is idd te weinig ja...

Je kan wel flights doen dan heb je aan 20 kg meer als zat!!!

Grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dumble drukken en je maatje er op laten leunen doe ik ook bij ons gaat het maar tot 36 en met de stang schuin vind ik bagger dus dan maar dit
          Who's the Chef

Comment

Ik heb precies het zelfde, let er maar niet te veel op, zelf zie je het maar een ander niet, hoor.

Comment

Je kan nog altijd aflopende sets doen als je weights maar tot 20kg gaan.
              getting back in shape...

Comment