probleem borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem borst

ik doe nu al al zeker 4 maanden aan bankdrukken. ben ook erg vooruit gegaan van 40 kg naar 85 kg.
    maar nu is het probleem dat de rechter borstspier kleiner is en minder dik.
    weten jullie hoe dit komt, want op de sportschool weten ze het niet, want met het bankdrukken deed ik niks verkeerd

thanks
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    ik doe nu al al zeker 4 maanden aan bankdrukken. ben ook erg vooruit gegaan van 40 kg naar 85 kg.
    maar nu is het probleem dat de rechter borstspier kleiner is en minder dik.
    weten jullie hoe dit komt, want op de sportschool weten ze het niet, want met het bankdrukken deed ik niks verkeerd

thanks
    Hey,

Probeer een tijdje dumbell drukken, Dan zal het wel bij trekken...

En lichaam is nooit symetrisch he!!

Grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

hey bedankt,

maar zal er niet veel aan hebben denk ik, want de dumbbell gaan bij ons maar tot 20 kg en dat is dan vrij ligt.
      maar zal het wel proberen

grtz
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Nee dat is idd te weinig ja...

Je kan wel flights doen dan heb je aan 20 kg meer als zat!!!

Grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Dumble drukken en je maatje er op laten leunen doe ik ook bij ons gaat het maar tot 36 en met de stang schuin vind ik bagger dus dan maar dit
          Who's the Chef

Comment

Ik heb precies het zelfde, let er maar niet te veel op, zelf zie je het maar een ander niet, hoor.

Comment

Je kan nog altijd aflopende sets doen als je weights maar tot 20kg gaan.
              getting back in shape...

Comment

ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik met een barbell bankdruk kan ik veel meer drukken als met dumbells! het is misschien wel heel raar maar als ik bijvoorbeeld dumbell druk kan ik 10 reps met 56 kilo (2 dumbells van 28 kilo) terwijl als ik met een barbell druk kan ik wel 10 reps met 65 kilo is dat normaal?
                Owner of the Iron Playground.

Comment

@Jordy : heb ik ook. Denk iedereen heeft dit. Bij mij zit er ook een groot verschil op. Ligt aan het evenwicht denk ik.

@bodybuildr1990 : als het niet extreem is zou ik er niet van wakker liggen maar je kan inderdaad dumbell oef gaan doen of zittend bench press machine en afwisselend links rechts doen met aan de minder ontwikkelde kant 5 kg meer.
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by jordy View Post
                    ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar als ik met een barbell bankdruk kan ik veel meer drukken als met dumbells! het is misschien wel heel raar maar als ik bijvoorbeeld dumbell druk kan ik 10 reps met 56 kilo (2 dumbells van 28 kilo) terwijl als ik met een barbell druk kan ik wel 10 reps met 65 kilo is dat normaal?
                    ja is zeker normaal. bij dumbel moet je ok veel meer op je evenwicht letten.

ontopic: lichaam is idd nooit helemaal symetrisch, de een heeft het bij zijn armen en de ander bij zn borst spieren. zou idd kunnen proberen om met dumbels te trainen.
                    zie dat je een trainingsmaatje heb die je kan helpen. hierbij neem jij de dumbels van 20kg en zet je maat een paar andere dumbels van bijv 10kg er een kwartslag gedraaid bovenop en houdt ze iets vast als jij aan het drukken ben.
                    zo doen we het bij ons ok altijd omdat de dumbels maar tot 32kg gaan, werkt perfect. en als je dan niet meer kan, trekt je maat de dumbels eraf en doe je nog een paar reps met die 20kg.

grtz

Comment

bedankt jongens vorr de info, heb er zeker wat aan

grtz
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

ben je links?

ik weet ook niet waar het aan kan liggen. je kan proberen in plaats van bank te drukken je borst met dumbbels te trainen, dan weet je zeker dat je beide helften even hard traint. greetz
                        23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

niet altijd maar beginnen met bankdrukken kwa kracht ga je er wel opvoor uit maar je spiergroei niet ook met ander oefeningen beginnen zo als met dumbels of schuindrukken ook afwisselen met dumbels zorgen dat je spieren blijft prikkelen dus eerder van schema veranderen om de 6-8weken

Comment

Ik heb er helaas ook last van en doe het volgende om er hopelijk vanaf te komen :

Ene week train ik beide borstspieren gelijk
                            Andere week train ik ene borst bv met 10kg en de andere met 11kg.

om die manier probeer ik die andere even groot te krijgen.
                            Zodra ze beide bijna even groot zijn ga ik ze weer gelijk trainen.

Comment

Ik heb er ook wel beetje last van ook kwa kanten precies t zelfde, pak met losse dumbels 2 tot 4kg zwaarder en train dan voorlopig even zo later zal het goed trekken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X