vreemd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vreemd

hoi ik was vandaag aan het trainen en ik deed dumbell press en ik kreeg geen 18 killo omhoog en nromaal druk ik die met gemak en had helaam geen ernergy niks wou vol uit ik had gewoon de pomp niet ik had daar voor wel goed gegeten nou jah ff snel 2 stukjes brood maar toch kan het aan de voeding liggen.
    one goal: power and mass

Vermoeidheid. De ene dag is de andere niet.
    Zou niet ongerust worden hiervoor.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Af en toe heb je even een krachtdipje. Ik vandaag ook, bankdrukken voor goede moed 72kg, de laatste 8ste herhaling, oei toch niet. Lekker afrollen. Laat dat je niet ontmoedigen, de volgende keer ben je weer sterk als een os.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tjah zulke momenten heb je nu eenmaal, heb ik ook wellis. Soms ben ik zo sterk als een BEER en soms kan ik maar amper 2 kg optille

Comment

Hoort er bij.
          Lekker vroeg je bed in en goed uitrusten
          Who's the Chef

Comment

Helaas niks aan te doen, wie heeft er nou niet eens een dag geen fut. Volgens mij iedereen wel eens last van. Volgende keer weer beter.

Comment

Op zijn tijd 1-2 daagjes minder is niet erg, maar als het langere periode is wordt het tijd om rust te nemen of de komende 6-8 weken een rustiger schema te nemen. Je kan niet het hele jaar door knallen.

Comment

niet elke dag tot het uiterste gaan is een must als je wilt blijven groeien. Als 18kg je max is, ga terug naar 15 volgende training 16 enz.

Progressieve overload > tot je max gaan elke training.
                the one and only tabata overlord

Comment

Het is vaak een teken dat je lichaam zijn energie voor iets anders aan het gebruiken is. Vaak bij ziekte, griep, verkoudheid of oververmoeidheid is dat het geval. Het hoeft geen erge oorzaak te hebben. Je kunt ook wel eens een drukke dag gehad hebben of een nacht slecht geslapen hebben. Ook je gedachten spelen een rol. Je kunt door stress, depressieve gedachten, angst of gewoon een tekort aan focus misschien niet pakken wat je normaal op je best wel kunt. Soms heb ik er ook gewoon even mijn gedachten niet bij en dan train je op minder vermogen. Als je je weer helemaal fit voelt en helder in je hoofd pak je zo weer wat je gewend was..en waarschijnlijk nog meer! Succes!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

eind van het jaar.
                    te moe,te weinig gegeten,te weinig rust,heb ik ook wel eens van die dagen.

Comment

Je bent gewoon een slappeling.

Comment

zie daar het antwoord van de grootste slapjanus allertijden

@ genjuro, raad je ook eigenlijk aan om met bijv een borst training bijv. week 1 60 kilo week 2 50 kilo week 3 55 week 4 weer 60? of hoe moet ik dat zien, wel lichtelijk interesse nog nooit ervangehoord *overload etc*

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          zie daar het antwoord van de grootste slapjanus allertijden

@ genjuro, raad je ook eigenlijk aan om met bijv een borst training bijv. week 1 60 kilo week 2 50 kilo week 3 55 week 4 weer 60? of hoe moet ik dat zien, wel lichtelijk interesse nog nooit ervangehoord *overload etc*
                          Jij kan wel een vakantie gebruiken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X