geen vooruitgang benchpress ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen vooruitgang benchpress ?

Geachte l.

Sinds kort kom ik niet meer vooruit met bankdrukken..
    Blijf steken op 95 kilo en dat rond 4 x .

Iemand enig idee.

Alvast bedankt.

Chili.

Kan van alles zijn...Overtraint. Dan ga je bij allerlei oefeningen nauwelijks tot niet meer vooruit. Of het is wat anders...

Probeer een tijdje DB Press ipv Bankdrukken. En zorg ook dat je de schouders, LATS en triceps goed aanpakt als je zwaar wilt bankdrukken.

Comment

Volg de raad op van Falstyr!!
      Stop eens met bechpress en neem dumbells. Iedereen komt wel eens op een dood punt terecht. Wat is je schema voor borst?
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Je kunt ook verkouden zijn. Ik heb griep gehad en ontstekingen aan de luchtwegen waardoor ik een forse antibiotica kuur moest nemen en nu ben ik van 100 kg bankdrukken naar 80 kg teruggevallen. Da's balen balen balen. Maar ik moet nu eenmaal langzaam herstellen dus ik neem mijn tijd en doe net als hiervoor gezegd werd ook wel eens de dumbell press ter afwisseling. Alles om me te stimuleren. Succes.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Tijdelijk meerdere herhalingen met een lager gewicht kan je ook proberen..

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
            Tijdelijk meerdere herhalingen met een lager gewicht kan je ook proberen..
            Dit heeft voor mij goed gewerkt.

Comment

En bedankt..

Comment

afwisselen

ik zou eens afwisselen, spieren worden alles gewoon he.
                ik zou eens met minder gewicht trainen maar dan langere set
                helpt bij mij zeer goed
                groetjes

Comment

kan allemaal. je kan ook een paar weken op 2 x 100 met spotter zitten en dan terug naar 95. wedden dat het je gaat lukken.
                  wees gewoon je zelf er zijn andere genoeg

Comment

zit met het zelfde probleem.
                    ik doe nu veel dumbell press.
                    en bankdrukken gewoon weinig gewicht en lkkr vaak werkt super.
                    one goal: power and mass

Comment

HST of piramide invoegen. Je kan ook voorvermoeien & 4 seconden regel gebruiken ( 4 pos / 4 static / 4 neg ) the Mike Mentzer way door eerst triceps en schouders te trainen en dan borst te vernietigen. Als je eens een aantal maand lange, langzame reps doet en dan explosief naar je max gaat zul je voelen hoe dit je spieren laat schokken. Bvb: heb eens 6 maand me toegelegd op max bereiken. Ben daar geraakt tot bench 185 RM. Daarna 6 maand op massa met lange reps. Meer definitie en meer volume, maar de 185 zou nu onmogelijk zijn. Eten , schokken, rusten

Comment

gast, check ff de datum van topics !
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Waarom staat er dan geen slot op als het niet active is?

Comment

Zoekfunctie is handig om dingen te zoeken en te lezen. Vaak niet om te reageren.
                            Topicstarter zal inmiddels de 100 wel gepasseerd zijn met bench.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Lalalala, dicht.
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X