wanneer de beste tijd om te gaan wisselen van oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wanneer de beste tijd om te gaan wisselen van oefening

ik bankdruk nogal graag en heb nog altijd het idee dat ik groei qua borst,maar ik hoor veel dat je je spier moet blijven stimuleren,nou ben ik nog maar een half jaar weer vol aan de bak maar wanneer word het een tijd om met bv de losse dumbells aan de slag te gaan ?

ikzelf doe bankdrukken elke week..(omdat het voor mij echt een verslavende oefening is en krijg er na afloop een voldoenend gevoel van) maar train me borst 2 keer in de week. meestal dus de ene keer beginnen met bankdrukken en de andere training beginnen met dumbelldrukken.

Comment

Je kan ook BP blijven doen hoor is geen probleem maar varieer er is in in de aantal reps / rust / gewicht.
      Who's the Chef

Comment

ik ben indd al veranderd met me rust ipv ongeveer 90 sec. doe ik nu 30 sec om de vetverbranding te bevorderen

Comment

Wissel regelmatig van oefening, meestal per schema. Ben nu Rippetoe aan het doen wat neerkomt op 1 tot 2x borst per week. Heb de bench vervangen door de low incline dumbell press, omdat ik de vorige 7 weken ook al gebankt heb.
          Overigens blijft de enige regel voor het wisselen van oefeningen, dat je pas hoeft te wisselen als je resultaten te traag komen of andersinds niet meer aan je doel voldoen. Zolang het voor jou werkt hoef je niks te veranderen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X