Hekel aan cardio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hekel aan cardio?

Cardio is niet 1 van mijn favoriete bezigheden maar een noodzakelijk kwaad.

Maar ik heb er iets op gevonden, ik loop nu naar de sportschool das 40 minuten heen en 40 minuten terug. Scheelt me tijd op die saaie loopband..........

Daarnaast doe ik bog wel 3x per week HIIT 15 minuten na mijn training...

Nog meer creatieve tips...........
    Leven, meervoud van lef!

jahoor...werk? ikzelf werk als postbode...das 3 uur cardio (lopen achterelkaar) per dag..

Comment

Cardio is nooit leuk, maar als de eerste 5mins voorbij zijn valt het mee. Ik laat me gedachten gewoon afdwalen en denk dan aan me doel, de drie leuke vrouwen in me leven, wat ik qua schema's wil doen in de toekomst en zit dan al wat oefeningen in me hoofd af te werken. En dan is me cardio van 45mins voorbij.

Maar variatie in oefeningen is ook altijd prettig. Crosstrainer en dan fietsen en soms wat roeien.

Sinds kort doe ik HIIT op de loopband voor 20-25 mins. Dan vliegt de tijd ook voorbij. Dan ren ik de longen uit me lijf terwijl ik denk: "Niet opgeven...die 10% wil ik dus niet opgeven". En als ik uit loop denk ik waar aan dezelfde dingen als in de eerste paragraaf :P

Maar vaak ben je ook overgeleverd aan je omgeving. Als er een leuke meid naast je op de band stapt met strak truitje waarin je alles ziet bewegen is de motivatie er ook al een stuk meer om zelf meer te geven. Als een soort trance voel je de vermoeidheid niet meer

Comment

Ophalen is ook een goede cardiovasculaire bezigheid. Ik doel dus op orderpicken. Het is de bedoeling tussen de 130 en de 150 colli per uur te halen. Dus dat is dan 150 artikelen van pallets pakken en opstapelen. Licht als het wc papier is, maar het kunnen ook 150 colli bavaria kratjes zijn...

Ok, als je GEEN ophaler bent zou ik gewoon meer tijd steken in de farmers walk. Da's grofweg hetzelfde. Pak 2 zware gewichten en hou ze langs je lichaam en loop dan een parcours van 200 meter heen en terug. Dat is pas cardio!
        Last edited by de sterkste ophaler; 21-04-2008, 09:32.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zweer bij tabata's
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

tja is klote. Koop een mp3 dan valt het mee

Comment

Zo'n standaard op de monitor vast monteren en een boekje lezen :P

Comment

Originally posted by punani View Post
                tja is klote. Koop een mp3 dan valt het mee
                Mee eens. Met de juiste muziek er bij is het een stuk draaglijker. Ik ben er ook een groot voorstander van om cardio buiten te doen. Met lekker weer uiteraard

Comment

Gewoon tabata's. Hardcore op, en iemand laten tellen voor je. Is lang genoeg om jezelf te haten dat je uithouding zo kut is, te kort om je te vervelen en er tegen op te zien.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon geen cardio doen
                    Eet wel 2 boterhammen minder
                    Who's the Chef

Comment

Misschien stomme vraag maar is Cardio echt echt nodig?
                      Vet verbranden moet niet echt in mijn geval, 86kg-88kg 195 groot.

Comment

Dan doe je ander soort cardio ter bevordering van doorbloeding/herstel.

Comment

Originally posted by Smette View Post
                          Misschien stomme vraag maar is Cardio echt echt nodig?
                          Vet verbranden moet niet echt in mijn geval, 86kg-88kg 195 groot.
                          Zoals Falstyr al zegt er zijn meerdere vormen van cardio zoek diegene die bij je past

Een optie zo trainen Tabata style zijn (zoek door het forum).

Succes............
                          Leven, meervoud van lef!

Comment

Cardio is leuk.

Comment

Gewoon je MP3 speler vol vette muziek knallen en cardio gaan doen. Cut the crap and just do it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X