Oefeningen voor de beginners (thuis uitvoeringen)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefeningen voor de beginners (thuis uitvoeringen)

Beste Bodynet leden,

Ik ben op Youtube iemand tegengekomen die veel verstand heeft van bodybuilding. Deze menneer heeft veel ervaringen en laat in elke video zien hoe je de oefeningen kunt uitvoeren.

Ik laat hier een voorbeeld zien... er zijn meer dan 20 andere voorbeelden.
    De beginners kunnen hier nog veel van leren... vooral de mensen die niet naar een sportschool gaan.

Ps:

Ik ga niet eens met mensen in discussie die denken dat deze man de oefeningen verkeer uitvoert. Of nog beter... als iemand gaat beweren dat deze oefeningen totaal geen zin hebben, want als je nagaat dat deze man al 46 jaar oud is en nog steeds een prachtige lichaam heeft...

Succes,
    Last edited by Nex-; 26-04-2008, 09:03.

thanks voor het posten
    Maar is het echt zo fout om je handen plat neer te zetten?
    Want ik heb gister even geprobeerd om op te drukken met vuisten, maar dat is zeer pijnlijk en je hebt echt geen stabiliteit. Heb ook met kussen eronder geprobeerd, maar dan glijden je handen telkens weg zegmaar.

Comment

Mwah het is niet reuze slecht om met platte handen te drukken. Maar preventie voor de gewrichten is dat je het altijd in het verlengde houdt.

Verder goed filmpje. Gebruik zijn filmpjes vaker in uitleg voor n00b basics.

Comment

@ falstyr

zeg liever beginners noobs klinkt zo negatief hahaah :P

mja maar wat falstyr zegt klopt wel idd als je met platte hand opdrukt komt er ook meer druk te staan op je gewrichten. en naar mijn mening neem je ook nog stukje onderarm mee als je op je vuisten opdrukt.!!!

Comment

Fantastisch, heb zen site al in men favorieten gezet

Comment

Blij dat ik toch mensen met deze filmpje klan helpen... nja, ik heb weinig moeite gedaan eigenlijk maar goed. Goed onthouden he beginners (nee luister niet naar falstyr hoor jullie zijn geen noobs) er staan talloze andere filmpjes op youtube waar hij jullie meer tips kan geven. Vragen kun je altijd op zijn site stellen... of gewoon op youtube.

Falstyr
            Kom op kerel... had je nou echt niks anders te doen.

Deze filmpje van hem is ook best mooi:
            YouTube - home workout self-spotting rig

Comment

Maar...maar....ik ben ook nog een n00b :O

Comment

ja ben wel newb maar wordt liever beginner genoemt :P hahaha

noob heb zo'n negatiefiets

wacht maar als k in de sport school zit zal ik een log bij houden van me vorderingen. kben nu ook al wat gegroeit maar zie et zelf niet zo sta te vaak voor de spiegel denk ik :Phahha

Comment

Dan kijk je toch niet meer in de spiegel? Kijk... ik kan er niks aan doen omdat het net lijkt alsof onze hele sportschool van spiegels is gemaakt... *zucht*. Als je nog netjes thuis traint moet je van die spiegel afblijven ne je ass laten zweten.

Comment

Originally posted by harald View Post
                    kben nu ook al wat gegroeit maar zie et zelf niet zo sta te vaak voor de spiegel denk ik :Phahha
                    En daarvoor maken we foto's van de begin en een paar maanden later
                    Als het goed is staat zowa iedereen vaak voor de spiegel..zo nie heb ik mijn bedenkingen of die meeting wel zo'n strak plan was
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Thanx voor de filmpjes.
                      Ik noob wordt ook liefer beginner genoemt :P

en als je echt veel traint en vooruitgang boekt zeggen je vrienden/vriendinnen het tegen je dus hoef je niet elke dag voor de spiegel te staan of er wat meer valt te zien
                      zelf sta ik alleen voor de spiegel als ik mijn haar doe :P
                      Calisthenics / Street workout

Comment

hoe heet deze kerel eigenlijk ? ben wel benieuwd naar advanced push up programm.. hij heeft wel beetje hgh buikje,

Comment

Ik weet niet hoe die heet... moet je hem vragen, hij heeft een eigen site. Maar hoe bedoel je hgh buikje? Deze kerel is 46 jaar oud! En je wilt niet weten wat voor buikje die heeft als die ze aanspant...

Comment

Goeie post!

Comment

Thanks man...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X