Zoek goeie oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoek goeie oefeningen

Hallo,

Voor mijn verjaardag vroeg ik een dumbbell, wat kreeg ik ? Dat dus... maar nu:

Ik zoek een aantal goeie oefeningen met een dumbbell (ja, eentje maar, niet twee) Weet iemand er nog een paar ? Ik doe het liefste biceps.... ik koop later (eind deze maand) nog een dumbbell en mogelijk zoon bankje (zoals deze dus: http://www.fitnessapparaat.nl/catalo...e.php?pID=1008), eentje die je dus kan verstellen naar liggend enzo...

Weet iemand ook misschien dan nog wat goede oefeningen voor 2 dumbbells (met of zonder zoon bankje) ? Voor Borst / Buik en Schouders, die doe ik er dan ook maar even bij

(wat ik nu til is 7.5 / 8.5 kilo (maximaal 15x maar ik doe 10 en dan naar andere arm toe) deze oefening: Dumbbell Curl, dit doe ik elke dag 40 tot 100x)

Alvast bedankt

(en ja, ik weet dat ik nog slecht ben erin :P Lage gewichten...)

Bullshit topic bro. Met een dumbell kun je alle oefeningen doen je die met een barbell ook doet, en alleen borst, schouders, en biceps trainen doen we niet aan. Lees de trainingssticky maar, volg dat schema en doe voor elke kant die oefening apart aangezien je maar 1 dumbell hebt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat een shit topic. Met een dumbell kun je alleen wat isolatieoefeningen doen. De belangrijkste samengestelde oefening moet je al noodgedwongen overslaan. Koop die 2e er maar heel vlug bij, of beter nog: neem een abonnement op de sportschool. Daar hebben ze alles.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Niet helemaal. Je kunt ook met een dumbell one legged deadlifts of squats doen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Koop er op ze minst nog een dumbell bij als je er maar een hebt en het liefst ook nog een verstelbaar bankje. Met alleen een dumbell kun je niet fatsoenlijk trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X