Tijdens de training door moet je natuurlijk ff rust pakken maar hoeveel nemen jullie? Ik zie gasten in de sportschool na 20 seconden weer aan de volgende set beginnen ik zie ook gasten die bij wijze van eerst naar huis daar de auto wassen en beginnen dan pas aan de volgende set..
Ik heb gehoord dat als je echt explosief wil groeien je aan bepaalde seconden moet houden voordat je aan je volgende set begint..
Ik doe bijvoorbeeld ook dit; Ik eindig een setje op de bankdruk en loop dan naar de calving machine om in de tussentijd m`n kuiten te doen. Klaar met deze begin ik weer aan m`n volgende bankdruk set. Is dit verstanding? Ik hou zo wel m`n hartslag hoog waardoor ik dus coloriën verbrand.
Ik train massa en setjes van 4, oplopend gewicht. Graag jullie kennis.
Ik heb gehoord dat als je echt explosief wil groeien je aan bepaalde seconden moet houden voordat je aan je volgende set begint..
Ik doe bijvoorbeeld ook dit; Ik eindig een setje op de bankdruk en loop dan naar de calving machine om in de tussentijd m`n kuiten te doen. Klaar met deze begin ik weer aan m`n volgende bankdruk set. Is dit verstanding? Ik hou zo wel m`n hartslag hoog waardoor ik dus coloriën verbrand.
Ik train massa en setjes van 4, oplopend gewicht. Graag jullie kennis.
Comment