Te trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te trainen?

Ben beginnende body builder, en wil aan me lichaam werken (Duh). Heb 2 vraagjes, ik vind dat me nek wat breder mag zijn, en rond me polsen vind ik ook te dun. In de nek zitten spieren, maar erg kwetsbaar denk ik zo, en rond de polsen zitten volgens mij geen (trainbare)spieren.

Is / zijn er oefeneningen die ik kan uitvoeren om daar wat massa te winnen?
    Zo niet, gewoon eten dan ofzo?

Dankje
    You can do anything if you set your mind to it

Goed trainen (dus ook benen trainen: deadliften etc) en eten doet wonderen. Overigens zijn je polsen niet te trainen, je onderarmen wel. Als je dus van nature dunne polsen hebt, ben je gewoon de lul.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je zou hier even kunnen kijken bij rug(boven) en onder armen

Fitness-island.com : Fitness oefeningen | schema's | info
      Who's the Chef

Comment

Ja was eerst geen fan van benen trainen, maar wat gelezen te hebben op dit forum, zag ik het nut er wel goed van in
        Kreeg ook te horen van een mede fitnesser dat als ik me benen train (nog niet echt spier op), ik snel veel spieren ontwikkel. Die staan groeihormonen af, en dat bevordert de groei in me andere spieren. Dus benen trainen betkend snel vooruitgang in armen, rug, en borst
        Weet niet 100% zeker of dit waar is, maar kan kloppen

Anyway, je zegt dus eigenlijk dat als ik gewoon me hele lichaam train me nek vanzelf meegaat, en dat ik gewoon lekker moet eten, en wat vlees op me polsen moet kweken?

Comment

Bedankt voor de link been, mooie site

Comment

Je polsen zullen echt niet dikker gaan worden kerel.

Voor de rest heb je het wel aardig door.
            Suc6
            Who's the Chef

Comment

hoe dik je pols is licht gewoon aan je bouw, zitten alleen pezen en botten dus daar kun je niets op winnen, daar vet kweken lijkt me ook onmogelijk hehe.

voor je nek, ik train m'n nek niet apart. traps pak ik genoeg bij deadlifts en af en toe upright row, verder groeit je nek idd mee met de rest. gl!

Comment

De nekspieren worden inderdaad ook sterker. Had in de beginweken van mijn training nog weleens last van mijn nekspieren, maar dat is iig helemaal goed gekomen.

Dunne polsen is niets aan te doen, dunnen achillesspieren kun je wel wat bijschaven.
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X