Slapende voet bij cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slapende voet bij cardio

Als ik langer dan een kwartier cardio doe (HR tussen 150 en 170), gaat mijn rechtervoet slapen. Meestal gebruik ik de crosstrainer, de fiets of de vario (variant op crosstrainer). Zijn er andere mensen die er ook last van hebben? Ben sowieso van plan om even langs de arts te gaan als dit nog lang zo door gaat.

Ik heb het ook weleens maar dan zitten mijn schoenen gewoon te strak...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hmm, ik vind ze niet erg strak zitten, maar misschien dat je voeten uitzetten bij inspanning? Ik zal mijn sokken en schoenen nog eens goed gaan checken.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        Ik heb het ook weleens maar dan zitten mijn schoenen gewoon te strak...
        idd dat denk ik ook dan

kneld het je bloed af en krijg je dus een slaap voet

succes
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Eunice View Post
          Hmm, ik vind ze niet erg strak zitten, maar misschien dat je voeten uitzetten bij inspanning? Ik zal mijn sokken en schoenen nog eens goed gaan checken.
          Voeten zullen sowieso wat opzetten. Probeer het gewoon eens uit met lossere veters (of zonder schoenen) en niet knellende sokken.

Better yet: ga een keer cardio-en op blote voeten, als je er dan nog last van hebt ligt het in ieder geval niet aan je sokken of schoenen
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ja ik denk ook dat je schoenen afknellen
            Regodnize The Champion.

Comment

Heb ik idd ook wel eens!! Even afstappen van de cros en veters wat losser doen!!
              Life is a bitch.. I'm life....

Comment

Voeten moeten ruimte hebben om uit te zetten en hun natuurlijke vorm te krijgen. Daarom word vaak gezegd op blote voeten te sporten of all-star schoenen met zo'n dun mogelijke en brede zool.

Daarnaast niet te strak aan trekken die veters.

Anders laten nakijken op bloeddruk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X