Teveel triceps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teveel triceps?

heej iedereen ik ben alweer een tijdje niet op bodynet geweest, vooral omdat alles met me training nu gewoon heel goed gaat

anyways, ik had weer ff een vraagje,

elke keer als ik ga bankdrukken heb ik het gevoel alsof mn triceps het meeste werk doen, het bankdrukken is de enige oefening waark niet mee voruit ben gegaan, kzit nog steeds op een kleine 50kg en me tricep pushdown zitop 30kg dus dan ga ik me wel dingen afvragen,

maar uhm kent iemand dit probleem en wat kun je hieraan doen?

alvast bedankt!
    Pumping Iron.

De stang breder vastnemen, triceps voorvermoeien, dumbells gebruiken ipv barbell,...
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
      De stang breder vastnemen, triceps voorvermoeien, dumbells gebruiken ipv barbell,...

dank u

denk dat dumbells wel een goed idee is jah
      Pumping Iron.

Comment

als je fatsoenlijk bankdrukt zul je de triceps en bovenrug en schouders het meest gebruiken. Wil je borst massa ontwikkelen moet je niet bankdrukken met barbel maar met dumbells.

Comment

ligt eraan hoe jij tricep pulldowns doet.. als elke andere die te zwaar in gewicht gana en met hun rug het gewicht meer drukken.. anyways ga voor verandering een db press doen.. of eventueel in de smith en dan steeds wat verhogen. of dmv pyramide training.. genoeg mogelijkheden

Comment

Zoals al vaker gezegd, naast de benchpress ook dumbell press doen. Dumbells lekker diep laten zakken, en dan moet het helemaal goed komen

Comment

Bodybuilding.com - 5 Chest Workouts For Mass - A Beginner's Guide! - Alex Stewart

Kijk het filmpje(vanaf 1:00 ofzo), hij probeert uit te leggen hoe je triceps meer uit de beweging kan halen.

Wel veel reclame.

Comment

Originally posted by Breakmore View Post
                Bodybuilding.com - 5 Chest Workouts For Mass - A Beginner's Guide! - Alex Stewart

Kijk het filmpje(vanaf 1:00 ofzo), hij probeert uit te leggen hoe je triceps meer uit de beweging kan halen.

Wel veel reclame.

heej thx voor dat filmpje dat was egt super bruikbaar idd wel veel reclame

grts
                Pumping Iron.

Comment

Originally posted by wollie88 View Post
                  Zoals al vaker gezegd, naast de benchpress ook dumbell press doen. Dumbells lekker diep laten zakken, en dan moet het helemaal goed komen
                  waarom extra diep laten zakken? zie daar de toegevoegde waarde niet van in behalve dat je je borstspier oprekt. wat dan alsnog geen toegevoegde waarde heeft. gewoon tot horizontaal in my opinion

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    waarom extra diep laten zakken? zie daar de toegevoegde waarde niet van in behalve dat je je borstspier oprekt. wat dan alsnog geen toegevoegde waarde heeft. gewoon tot horizontaal in my opinion
                    Zo zie ik het ook... Extra diep heeft geen toegevoegde waarde voor kracht of massa.. Misschien wel, om je schouders weer extra blessure gevoelig te maken... Wees zuinig met je schouders, ze zijn al niet onze sterkste kant... Doen zoals het hoort...

Comment

Gewoon tot zover dat je normaal met barbell kan.
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Nee, dieper. De hele reden dat bb-benchpress zo'n schouderverneuker is, is omdat je een heel stuk van de ROM niet traint, en je spieren strammer worden. Juist door een mooie volledige ROM te maken, behoud je de flexibiliteit, en help je de blessuregevoeligheid een heel eind weg.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X