Hatelijke oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik Lunges doe moet ik altijd denken aan Ashley lol

Maar squats vind ik hatelijk en buikspier oefeningen. Daarom doe ik nooit meer abs. Hopelijk pak ik ze met compounds genoeg.
    You can be part of my meal tonight.

Comment

als ik barbell curls doe krijg ik ook steken in me linker elleboog. Botten schuren over elkaar.. daarom vind ik dat ook een kut oefening, daarom doe ik ze met dumbells yeahh
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

kut oefeningen : walking lunges en de front squat altijd kut!
        leuke oefeningen: benchpress, military press, pull ups
        Mind is everything.

Comment

alle biceps oefeningen,decline bp, legpress
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by toep View Post
            Klopt ik ken het
            EZ stang goede oplossing
            ez stangen zijn troep en werk ik per definitie niet mee.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              ez stangen zijn troep en werk ik per definitie niet mee.
              ik werk net graag met ez stangen voor mn bicep en tricep oef.
              The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
              Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Weighted pull ups. Zonder gewicht zijn ze best leuk om te doen, maar met gewicht vind ik het echt lastig om zoveel mogelijk mijn lats te gebruiken.
                @ ketIF

Comment

Schijtoefeningen, alles met ABS, bench presses (omdat het mijn schouder verneukt heeft en ik nogsteeds niet kan BB BPen), conventional deadlifts (echt niet mijn oefening qua kracht) en alles voor kuiten.

Heerlijk, incline DB presses, overhand lat pulldown op HS machine, zittende MP vanaf pins, FSQ's/Olympic bSQ's (als ik er echt zin in heb zijn ze heerlijk anders is het gewoon afzien bij leven)

Verder doe ik eigenlijk geen oefeningen die ik kut vind, als ze kut zijn ga je toch niet voluit kun je beter andere oefening kiezen waar je wel op wilt knallen. DB rows, front raises, zittende DB curl dat soort dingen bevallen me niet dus die vervang ik gewoon.
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Verder doe ik eigenlijk geen oefeningen die ik kut vind, als ze kut zijn ga je toch niet voluit kun je beter andere oefening kiezen waar je wel op wilt knallen. DB rows, front raises, zittende DB curl dat soort dingen bevallen me niet dus die vervang ik gewoon.
                    alles waar je slecht in bent heb je schijt aan en ga je andere oefeningen doen. of te wel je gaat de uitdaging uit de weg om je zwakke punten up to speed te krijgen. ideale instelling om vooruitgang te boeken. (sarcasme in geval sommigen dat niet snappen). Zou niemand zoiets adviseren om te doen tenzij ze stil willen staan en in feite maar gewoon wat aanrommelen met allerlei smoesjes.

Comment

BP; ik heb er een vertiefde schouder aan overgehouden en ik houdt wel van mijn lijf, thank you very much
                      DL; niet de bouw voor, ik houd het wel op rack pulls, SLDL's en RDL's waar ik wel sterk op ben en progressie op boek
                      Kuiten; don't care

Verder vind ik het wel vrij frapant dat je opmaakt dat het waarschijnlijk is dat de oefeningen die ik nu heb gekozen zijn verder niet optimaal zijn. Zeker omdat het nogsteeds varianten zijn van de oefeningen die ik eventueel uit de weg ga.

-DB rows is eventueel wat voor te zeggen, maar dat is meer omdat Matt Kroc ze zo populair heeft gemaakt onder PL's
                      -Zittende incline DB curls zetten stress op je voorste schouderkop, iets wat ik niet kan gebruiken
                      -Front raises zijn overbodig

Doe jij aan ATG FSQ's voor low reps?, waarschijnlijk niet omdat je er de flexibiliteit niet voor hebt, kan ik wel leuk jou een quitter noemen, maar daar wordt ik niet veel beter van vandaar dat ik dat even achterwege laat.

Verder is je aanname verkeerd
                      alles waar je slecht in bent heb je schijt aan en ga je andere oefeningen doen. of te wel je gaat de uitdaging uit de weg om je zwakke punten up to speed te krijgen.
                      Ik ga een oefening uit de weg, niet mijn zwakke punten. Je moet verder niet vergeten dat ik (en velen die niet aan PL/SM maar BBing doen) geen enkele behoefte heb een hoge bench of deadlift te krijgen. Ik boek meer progressie door deze uit de weg te gaan en progressie te boeken op oefeningen waar ik specifiek aandacht aan besteed, omdat ik daar betere ontwikkeling door heb. Ik skip de DL voor rack pulls en de BP voor incline DB presses (waar ik persoonlijk veel meer uit haal dan BB varianten) waar ik van week tot week progressie op boek en geen blessures mee kweek (al beginnen na de 40kg db's mijn ellebogen een beetje te protesteren en moet ik ze inwrappen).

Het zijn vaak mensen die vastgeroest zijn in hun oefening keuze die stallen, hoeveel mensen doen hier al hun hele bb carriere 4x8 reps op bp's totdat ze eindelijk 8-8-8-8 reps halen, wat amper gebeurd tenzij er een dikke increase in BW bij komt kijken. Genoeg keuze en nergens voor nodig je in oefeningen te proppen waar je minder uit gaat halen dan dingen die je wel liggen. Pak zeker je zwakke punten aan, maar ga geen oefeningen doen die je lichaam niet fijn vind omdat er toevallig door sommigen beweerd wordt dat je die MOET doen.

~0,02€
                      Last edited by Yawgmoth; 07-08-2010, 17:54.
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Ik heb zoiets met barbel curls en bepaalde tricep oefeningen. heel me ellebogen en polsen worden met die oefeningen verneukt.
                        ik heb het met alles alleen bij veel dingen valt het niet echt op
                        bij een barbell row zie je ook allebei me ellebogen een andere hoek in gaan
                        Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X