dippen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik doe nu voor mijn triceps eigenlijk alleen 2xpw zware cgbp. Verder geen scala aan kabelzooi oefeningen, en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. JM press had ik nog nooit van gehoord. Lijkt me wel degelijke oefening.

Schouders pak ik nu ook 2x pw aan met alleen presses. geen front raises of that kind of shit. Gewoon alleen bench, incl bench, shoulder presses en cgbp. heel soms upright row. Ik doe dit nu al paar maanden en dat werkt echt super. Ook geen last van blessures gelukkig, alleen soms volle onderug.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Een onderkant borst die achetloopt op de bovenkant?
      Ik kan me daar echt geen voorstelling van maken sorry.

Post in een foto ajb.

verder kan je natuurlijk alle borst oefeningen is uit een andere hoek pakken.
      Dippen kan je overigens het beste doen als je ellebogen al goed opgewarmt zijn.
      Face your demons...........

Comment

Originally posted by wzoet View Post
        Ik doe nu voor mijn triceps eigenlijk alleen 2xpw zware cgbp. Verder geen scala aan kabelzooi oefeningen, en dat lijkt zijn vruchten af te werpen. JM press had ik nog nooit van gehoord. Lijkt me wel degelijke oefening.

Schouders pak ik nu ook 2x pw aan met alleen presses. geen front raises of that kind of shit. Gewoon alleen bench, incl bench, shoulder presses en cgbp. heel soms upright row. Ik doe dit nu al paar maanden en dat werkt echt super. Ook geen last van blessures gelukkig, alleen soms volle onderug.

Goed bezig, front raises enz. geven erg veel stress op de pezen.

Comment

Originally posted by Kevin72 View Post
          Goed bezig, front raises enz. geven erg veel stress op de pezen.
          compounds..

en ik zal wel even zo fotootje schieten van mijn borst.

Comment

http://i51.tinypic.com/24o9d3p.jpg

Kon misschien beter poseren en spelen met het licht maar het lijkt me hier wel duidelijk nietwaar?

Ik mis gewoon het streepje zeg maar. Bij Arnold is dit op mijn avatar duidelijk te zien. Of wordt dat pas echt duidelijk zichtbaar bij het verlagen van vetpercentage? Ik zit nu gok ik op 18a20procent misschien.

Comment

Ik zou als ik jou was wat lager in je vet% proberen te gaan zitten dus cutten naar zo een 12 a 13% dan je borst in meerder hoeken gaan trainen, ik denk dat decline voor jou meer de truc zou zijn dan het dippen.

Verder denk ik omdat je een hoog BF% hebt dat je bovenborst dikker lijkt.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                Ik mis gewoon het streepje zeg maar. Bij Arnold is dit op mijn avatar duidelijk te zien. Of wordt dat pas echt duidelijk zichtbaar bij het verlagen van vetpercentage? Ik zit nu gok ik op 18a20procent misschien.
                Kan je totaal niet vergelijken.
                Maar als je nu al met delen van spieren minder ontwikkeling hebt........Misschien moet je dan toch wat dingen toevoegen om daar wat aan te doen.
                Je had toch trouwens kracht als doel en niet een superlichaam als dat van Arnold?

Kijk je legt al erg veel focus op je 1RM, dus de ontwikkeling van mooie proportioneel verdeelde massa is niet belangrijk voor je.
                Dan moet je ook niet piepen dat er iets achtergaan lopen.

Ik trainde vroeger ook alleen maar zwaar-zwaarder-zwaarst en zag er ook niet uit als een bodybuilder vond ik. Nu train ik wel weer gewoon als een bodybuilder en alles komt goed in proporties. Ik heb ook in alle oefeningen ruim voldoende kracht.
                Als je een goed gebouwd lichaam wil dan zal je daar aan moeten werken, wil je kracht dan ga je daar aan werken.
                Als je aan mooie spiermassa werkt dan komt kracht vanzelf wel. Dan druk je ook wel hogere gewichten. Je drukt dan alleen niet 3 x 1 x 160 maar gewoon 4x10x 140 so what. Dan maar iets minder sterk.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  als je helemaal rechtop blijft met je lichaam, en je zakt omlaag. en je houd je lichaam recht bij het omhoogduwen, dan gebruik je meer triceps.

leun je lichtjes voorover, en doe je dan de oefening, dan gebruik je meer onderkant borst.

als je deze oefening wilt doen voor onderkant borst, en je vind dit erg belangrijk. dan doe je het gewoon als eerste of maximaal als tweede oefening.

wedden dat als jij deze oefening als eerste oefening doet, dat je dan 8-10 reps kunt per set. (maarja dan kun je als je als tweede oefening gaat bankdrukken, wellicht iets minder bankdrukken als normaal). maarja waar ligt je prioriteit is dan de vraag.
                  als 1e oef heb ik hem altijd als vrij belastend ervaren - ik pak hem meestal als 2e oef

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Kan je totaal niet vergelijken.
                    Maar als je nu al met delen van spieren minder ontwikkeling hebt........Misschien moet je dan toch wat dingen toevoegen om daar wat aan te doen.
                    Je had toch trouwens kracht als doel en niet een superlichaam als dat van Arnold?

Kijk je legt al erg veel focus op je 1RM, dus de ontwikkeling van mooie proportioneel verdeelde massa is niet belangrijk voor je.
                    Dan moet je ook niet piepen dat er iets achtergaan lopen.

Ik trainde vroeger ook alleen maar zwaar-zwaarder-zwaarst en zag er ook niet uit als een bodybuilder vond ik. Nu train ik wel weer gewoon als een bodybuilder en alles komt goed in proporties. Ik heb ook in alle oefeningen ruim voldoende kracht.
                    Als je een goed gebouwd lichaam wil dan zal je daar aan moeten werken, wil je kracht dan ga je daar aan werken.
                    Als je aan mooie spiermassa werkt dan komt kracht vanzelf wel. Dan druk je ook wel hogere gewichten. Je drukt dan alleen niet 3 x 1 x 160 maar gewoon 4x10x 140 so what. Dan maar iets minder sterk.
                    Ik kan toch ook gewoon voor 31 dec het doel hebben 90kg bench en ondertussen oefeningen doen voor mijn achterlopende spiergroep onderkant borst, dus dips bijv? Kijk ik doe nu de laatste maanden een soort van kracht schema van falstyr en ik wordt langzaam aan sterker en ik groei. Terwijl mijn vet niet/tot nauwelijks is gestegen.

Eigenlijk geef ik je wel gelijk dat ik niet moet miepen over achterliggende onderkant borst, maar kracht trainen dat spreekt me gewoon wat meer aan qua trainingsstijl etc en aan de andere kant wil ik graag aan onderkant pecs werken. iig tot 31 december nog ff keihard voor die 90bench trainen en dan keuze maken van hoe of wat. Het is namelijk het een of het ander. nietwaar?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X