Onderkant borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Onderkant borst

Hee,

Weten jullie misschien hoe ik het beste de onderkant van me borst kant trainen. Want de buitekant komt als snelst op en de bovenkant gaat ook al vormen, maar de onderkant is minder als de rest. Hoe los ik dit op of is je onderkant altijd later?

Bedankt!

je kan alleen de nadruk verleggen op delen van je borst (en met delen bedoel ik dan boven of onderkant), om de nadruk om de onderkant te leggen zou je decline (tegenovergestelde van incline, dus met je hoofd schuin naar beneden) bench press of decline dumbell press kunnen doen. elke decline oefening legt de nadruk meer op de onderkant van de borst, dus ook bijvoorbeel decline flyes.

Comment

klopt wat tha man zegt. je kan dan nog kiezen tussen wide, normaal of close grip. dit is eigenlijk voor buiten/midden en binnen kant van je borst waardoor je nog preciezer delen van de onderkant kan trainen.

Comment

n13z, bs. Je kan binnenkant van je borst niet specifiek trainen dus wat jij zegt.

Comment

idd, je kan alleen de nadruk verleggen van boven naar onder maar niet van buiten naar binnen net zoals je niet meer nadruk kan leggen op de bovenkant van je been of iets dergelijks

Comment

dus
            bovenkant borst : incline
            hele borst: rechte bank
            onderkant borst: decline

ik heb precies het tegenovergestelde van jou xD ik heb juist de buitenkant die minder snel opkomt dan de onderkant
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Oh oke, ja die decline heb ik wel ooit uitgevoerd. Maar ik wist wel dat die voor de borst was, maar niet dat het specifiek voor de onderkant is. Bedankt!

Comment

Nog 1 vraagje bij de Decline, hoe schuin moet je dan liggen?

Comment

Mijn excusus hier voor zo had ik het geleerd. toch bedankt dat jullie mij verbeterd hebben

Comment

Originally posted by Tjerrelt View Post
                    Nog 1 vraagje bij de Decline, hoe schuin moet je dan liggen?
                    ikzelf doe altijd maximaal 30 graden schuin achterover, net als met incline maximaal 30 schuin omhoog.

als je 15 graden achterover doet verleg je de nadruk minder naar de onderkant van je borst dan als je 30 graden achterover gaat. het is maar net wat je doel is welke hoek je neemt.

verder dan 30 ga ik nooit (zowel omhoog als omlaag niet), dan neem ik ipv nog hoger incline press gewoon een shoulder press en ipv lager ga ik dippen.

gl

Comment

Bij mij gaat het meestal vanzelf binnen en onder borst. Ik gebruik een halterbank met stang en krijg toch iedere keer weer spier onder en binnen maar ook buiten net zo min als boven...beetje raar he

Comment

wat zit jij nou te brabbelen xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X