Borst -en armspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Borst -en armspieren

Ik word bijna 15 en zou graag snel nog wat spieren bijtrainen (zodat ze groter worden) . Biceps, triceps en kotjes (sixpack..)

Ik pomp 35 keer en doe 50 sit ups per dag..
    Zou graag een stevige borstkas krijgen..

Graag wat tips om snel die spieren te trainen en andere handige tips aub..

alvast bedankt!

snel kun je vergeten...

lees eerst maar de stickys hier op de site.

Comment

Elke dag push ups, pistols en optrekken, ver van je max. af. Dus als je er 20 kan, doe je er 8 per set en doe je op de eerste dag 5 setjes. Tweede dag voeg je 2 herhalingen per set toe, dagen erna ook. Voor optrekken hetzelfde. Zodra je richting de 100 push ups gaat zou ik overstappen naar 1 arm push ups, of handstand push ups. Chins ook verzwaren zodra je er 10 achter elkaar kan. Zodra je een setje faalt in een training neem je een stapje terug en bouw je het weer langzaam op. Te vaak te zwaar ga je niet van vooruit, rustig aan opbouwen en zorgen dat je kan verzwaren.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Elke dag push ups, pistols en optrekken, ver van je max. af. Dus als je er 20 kan, doe je er 8 per set en doe je op de eerste dag 5 setjes. Tweede dag voeg je 2 herhalingen per set toe, dagen erna ook. Voor optrekken hetzelfde. Zodra je richting de 100 push ups gaat zou ik overstappen naar 1 arm push ups, of handstand push ups. Chins ook verzwaren zodra je er 10 achter elkaar kan. Zodra je een setje faalt in een training neem je een stapje terug en bouw je het weer langzaam op. Te vaak te zwaar ga je niet van vooruit, rustig aan opbouwen en zorgen dat je kan verzwaren.
        rust misschien?

Comment

Ik raad je aan om niet meteen meer dan twee keer in de week te fitnessen, je bent nog jong en begint waarschijnlijk nog maar net. Ga bijv. op maandag en vrijdag trainen. Doe elke oefening 3 zetjes van 8 herhalingen. En neem tussen de setjes 1 minuut 30 tot 2 minuten rust. Heb je dumbels?

Comment

Ik raad je eigelijk aan om naar een fitness centrum te gaan, daar krijg je goede begeleiding, aangezien je er zowat niks van afweet, niet lullig bedoeld... maar het is gewoon verstandiger. Het is zowiezo beter om je hele lichaam te trainen, zo voorkom je blessures

Ik als voorbeeld: heb 2 jaar geleden in de zomer elke dag op m'n kamer getraint 4 uur lang, dat was veeeelste veel, ik d8 dat meer beter was, nou niet voor iemand die net begint kan ik je zeggen. Nu zit ik inmiddels 1 jaar in de sportschool ik ben heel erg veel meer vooruit gegaan. Gewoon omdat je veel meer goede raad krijgt van mensen die er voor hebben geleerd.

Comment

Nu zit ik bij de zelfs bij de fishio vanwegen een te stijve linker nek spier, dat moet haast wel door het thuis trainen komen. Ik kan nu bepaalde oefeningen niet voledig uitvoeren tja, mijn eigen domme schuld.
              Gelukkig valt het wel mee en zijn het maar 2 niet zo zeer belangrijke oefeningen die ik niet voledig kan uitvoeren, maar ga lekker in een fitnesscentrum trainen al betaal je voor 1x in de week. Je zal dan tenminste wel de beste oefeningen leren en na aantal jaar leuke verbeteringen zien.

Comment

Spammer

Comment

Originally posted by Kraakerd View Post
                  Spammer
                  close this topic please?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...