Buikspieren met gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspieren met gewicht

Even graag jullie mening:
    Buikspieren trainen met toegevoegd gewicht (dus dumbell achter je hoofd, gewicht op je borst of op je benen) voegt dit wel of niet echt iets toe?
    De éen raadt het me namelijk aan, de ander dus af.
    Zelf heb ik het idee dat het er wel degelijk zwaarder door wordt en voel meer aan de buik dan voorheen. Maar is het onzin?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

In mijn optiek zou het wel helpen..

Word ook vaak gedaan bij de onderrug(hyper extension)

Comment

je pakt meer massa ofzo iets ergens gelezen

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Even graag jullie mening:
        Buikspieren trainen met toegevoegd gewicht (dus dumbell achter je hoofd, gewicht op je borst of op je benen) voegt dit wel of niet echt iets toe?
        De éen raadt het me namelijk aan, de ander dus af.
        Zelf heb ik het idee dat het er wel degelijk zwaarder door wordt en voel meer aan de buik dan voorheen. Maar is het onzin?
        Waarom zou dit onzin zijn? Lijkt me dat je door het zwaarder trainen van de buik meer massa zult kweken (je zult dus wel minder reps maken). Ik train zelf mijn buik meestal met gewicht, soms op een machine, en dan tussen de 8 en 12 reps meestal.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
          Waarom zou dit onzin zijn?
          Omdat je soms door de bomen het bos niet meer ziet, zoveel meningen lees en vind je overal.
          Degene die het me afraadde, zei bijvoorbeeld dat je buik er dikker door zou gaan uitzien en dat dit dus een foute training was en degene die er erg voor was, zei juist dat je met een laag vetpercentage door deze training dus echt eerder je spieren zou zien "doorkomen".
          Vandaar dat ik het gewoon hier eens vroeg, wat men er hier in het algemeen van vindt.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Om een specifiek gedeelte van je lichaam te isoleren gebruik je isolatieoefeningen.. Waarom zou het dan onzin zijn om je buikspieren hetzelfde te trainen als andere spieren die je wilt isoleren?
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ja vind ik ook, waarom zou je je buikspieren anders trainen dan andere spieren? Dan worden ze maar ietsje voller...en? Je krijgt niet direct een bolle buik hoor, daar moet je heel wat voor doen(en gebruiken)
              Alle abs machines die overal tegenwoordig staan werken ook met gewicht trouwens en is niks mis mee.
              Het is juist niet goed als je structureel de buik altijd overslaat.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Mooi, dan ga ik er lekker mee door.
                Ik voelde niet veel meer van de buikspiertraining die ik deed, dus ik heb er nu ook weer wat uitdaging bij.

Comment

Ik voelde niet veel meer van de buikspiertraining die ik deed, dus ik heb er nu ook weer wat uitdaging bij.
                  Goed zo meid...

Comment

Originally posted by marnop View Post
                    Ja vind ik ook, waarom zou je je buikspieren anders trainen dan andere spieren? Dan worden ze maar ietsje voller...en? Je krijgt niet direct een bolle buik hoor, daar moet je heel wat voor doen(en gebruiken)
                    Alle abs machines die overal tegenwoordig staan werken ook met gewicht trouwens en is niks mis mee.
                    Het is juist niet goed als je structureel de buik altijd overslaat.
                    Precies wat wilde zeggen. Snap ook nooit waarom sommige die ik zie trainen enorm lang bezig zijn met de buikspieren (en nee ze willen groeien, niet afvallen). Als je werkelijk denkt dat dat het beste is om een sixpack te laten groeien, waarom trainen ze de rest dan ook niet zo:S

Comment

Weet je wat een lekkere oefening is en wat je ook goed zal voelen? Als je een gewicht in je armen neemt boven je hoofd, vervolgens je benen en armen tegelijk strekken (schouders van de vloer houden) en dan een paar setjes. Voor deze oefening weten de kenners ongetwijfeld de naam

Mijn vriendin geeft bodypump en deze oefening zat er een paar releases geleden in, gaf mij ook nieuwe boost!

Comment

Die klinkt lekker, ik ga hem zeker proberen! Thanks.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X