beetje stram in de schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beetje stram in de schouders

Goedemorgen,
    Nou valt het mij en me maat op dat als wij een warming up doen voor bv borst en dit doe ik alleen met de stang en zonder gewichten dan voel ik een soort van stram gevoel in de schouderkop en als we dan de gewichten gaan verhogen dan is dit gevoel compleet weg,nou is mijn vraag is dit normaal of zegt dit dat je bepaalde oefeningen niet goed doet?en of jullie het ook misschien hebben
    Mvg john

wat bedoel je met stram? xD mss beter rekken en strekken? of bedoel je dat ze nog wat stijf zijn ?
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

een beetje stijfig inderdaad je voelt daar gewoon een spanning en de rest van de borst schouder niet,zeg maar

Comment

dat had ik ook maar dat gaat naarmate je langer traint weg. in mijn geval na een paar weken.

Comment

Combineer je WU met lichte presses behind the neck.
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

train nu onvgeveer 5 maanden dus het zal daar wel niet aan leggen denk ik

Comment

3XL ga ik zkr proberen,bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X