Borst ontwikkeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dude!! je bent echt f*cking skinny ga eten for life.
    Work it, make it, do it,
    Makes us harder, better, faster, stronger!

Comment

ik zou gewoon dmv de stickies een fullbody schema opstellen en een degelijk voedingsschema waar jij je aan kunt houden. Maak het je jezelf vooral in het begin niet te moeilijk want dan is de kans groter dat je afhaakt. Begin gewoon lekker met fullbody en laat je eetschema er langzaam insluipen om het zo maar te noemen.

Eerst zou ik adviseren flink te gaan lezen over voeding zodat je een beetje inzage krijgt in wat goed voor je is en wat niet. Als je dan een opzetje maakt qua voeding helpen wij je verder op weg.

ik zal je even een duwtje in de rug geven:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ersschema.html

en mocht jij of je ouders niet zeker zijn over fitness en voeding

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ybuilding.html

dus gewoon lekker opbouwen en dan veel vreten!

succes

Comment

Geef het gewoon wat tijd, rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
        Ik denk niet dat je borst achterloopt op de rest dus gewoon alles mooi gelijk blijven trainen.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by ram0nn View Post
          Hallo allemaal, Ik ben Ramon, net 17 jaar en nieuw op dit forum.

Ik heb me aangemeld, omdat ik vind dat me borst zich niet helemaal lekker ontwikkeld. Ik fitness 2x in de week en dan train ik zo'n beetje alles. Borst,buik,benen,rug,triceps,biceps. Alleen schouders train ik niet tegelijk met borst omdat ik gehoord heb dat dat niet goed voor je is. Schouders train ik thuis met dumbells. Nu even terugkomend op het probleem: de onderkant van me borst is gewoon goed ontwikkelt, alleen de bovenkant niet naar mijn mening. Hier een foto. Er zit geen volume in me borst en ik erger me daar een beetje aan :P. Ik ben oefeningen gaan doen voor de bovenkant van me borst, schuindrukken. Hiernaast ben ik van plan om een bankje aan te schaffen om oefeningen mee te doen; flat en incline. Kan iemand hier iets op aanmerken en kan iemand mij tips geven over oefeningen?

Alvast bedankt
          Is dit in de Photoshop gegaan? IIG niet zomaar van alles een beetje doen. Meer eten want je armpjes zien er maar zwakjes uit. 3 tot 4 maal trainen in de week, meer biceps, schouders, rug en borst oefeningen. Of ze in ieder geval met meer concentratie en kracht uitvoeren. Probeer wat oefeningen thuis rustig uit en doe ze niet snel, bekijk wat foto's/filmpjes van oefeningen en voor ze correct uit. Werk aan breedte rug, biceps en schouders en het gaat goed komen. Ik zou wel zwaar aanraden om meer te gaan eten. Je staat volgens mij te strak en weegt daarvoor te weinig om beter spierontwikkeling te krijgen.
          Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Je hoeft geen extra aandacht specifiek op je borst of armen te leggen. Je moet extra aandacht aan het totale pakket geven. Wil je optimaal groeien dan pak je de benen ook keihard aan. Ik kan niet met woorden uitleggen hoe belangrijk het voor jou is om een zo goed mogelijk voedingspatroon na te leven. Keihard bulken dus.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Je borst zal niet groeien met te weinig eten. Hoe ik aankwam(vooral vet in het begin toen ik zo verschikkelijk mager was), elke dag pizza :P

Sets: 3/4 reps: zo hard mogelijk, de meeste nemen 5 aan voor massa.

Z'n borst is al gegroeid toch, alleen verkeerd getraind.

Hoe kom je er bij dat de meesten setjes van 5 doen voor massa?

De meesten die setjes van 5 doen doen o.a. Rippetoe of iets anders, maar geen normale massa schema's.
              Massa schema's ga je uit van 6 tot 12 reps. De meesten doen dan ook setjes van 8 reps.... op de 2e plaats komen de setjes van 10 en daarna varieert het Dacht dat daarna de meest gebruikte vorm pyramide was, van 12reps terug naar 6 of 4reps.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik volg het volgende schema en dat bevalt me.. nadruk wordt gelegd op bovenkant borst, en als je goed de spanning op je spieren heb tijdens de oefeningen, dan heb je gegarandeerd spierpijn tot je volgende training

Misschien heb jij hier ook nog wat aan:

1. Schuin dumbbelldrukken 4 setjes 8-12 herhalingen
                2. Bankdrukken 3 setjes 8-12 herhalingen
                3. Schuindrukken in Smithmachine 3 setjes 8-12 herhalingen
                4. Achteroverhellend dumbbelldrukken 2 setjes 8-12 herhalingen
                5. Kabel flyes vanaf schuine bank 1 setje 20-25 herhalingen

Rust tussen setjes 1-1,5 min.

Succes

Comment

oefening 4 kan hij dumpen, onderkant borst is al overontwikkeld.
                  De rest is perfect.

Direct daarna schouders doen en dan triceps. MP en side raises. en dan 2 oefeningen voor triceps.
                  Schouders en triceps zwaar pakken 4 setjes x 8 tot 12 herhalingen.
                  reardelts maar bij rug meepakken.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Je hoeft geen extra aandacht specifiek op je borst of armen te leggen. Je moet extra aandacht aan het totale pakket geven. Wil je optimaal groeien dan pak je de benen ook keihard aan.
                    Precies! specifiek iets trainen kan altijd nog in een later stadium.

@Ramon, voorlopig gewoon lekker alles trainen en zeker niet de benen vergeten!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                      Precies! specifiek iets trainen kan altijd nog in een later stadium.

@Ramon, voorlopig gewoon lekker alles trainen en zeker niet de benen vergeten!
                      en niet vergeten te eten wat al heel vaak gezegt is maar misschien ook wel de belangrijkste!

Comment

Allemaal super bedankt voor de tips! Ik ben begonnen met trainen van de bovenkant van me borst, verder blijf ik alles gewoon trainen, ook benen dus en ik ga proberen meer te eten. Super bedankt!!

Comment

wel squaten he

Comment

Hier even een berichtje van me.
                            Het trainen gaat lekker. Ben vol de bovenkant aan het pakken met incline BP, incline Dumbbell press en incline flyes. Daarnaast doe ik de crossovers erbij. De rest van me lichaam train ik ook gewoon volledig erbij hoor. Ik zie al enige vordering in me borst . Btw, 21-2 woog ik 57,0 en 2 dagen geleden 21-3 woog ik 60,4. Betekend: 3,4 (!) kg aangekomen in een maandje Dankzij de pindakaas, bananen, chocomelk, pinda's, kwark en grote avondmaaltijden. Ik dacht laat het jullie ff weten want heb het te danken aan jullie tips en de info op dit forum.

Comment

Trainen

Als je een goede body wil hebben zou ik echt naar een sportschool gaan
                              en probeer van de snoep en vette zooi af teblijven ik weet dat dat heel moeilijk is maar je moet sowieso veel bruine boterhammen eten en voordat je gaat sporten moet je veel kolydraten binnen krijgen en als je dan klaar ben met trainen moet je veel eiwitten hebben dat zorgt ervoor dat je spieren sneller zullen herstellen en met die borst als je echt naar een sportschool gaat zou je echt wel verandering zien

Gr

Comment

topic is meer dan een jaar oud, kijk even naar de datum.

Ps stel je ook even netjes voor.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X