Heb net een nieuw schema,en moet er ook Rhino shrugs bij doen,iemand een idee hoe deze uit te voeren?
Rhino Shrugs
Collapse
X
-
Rhino Shrugs gaan als volgt:
Houdt de 2 dumbbells voor je, breng ze langs je lichaam naar achteren. Dus zover mogelijk naar achter en schouderbladen iets naar binnen knijpen. Vervolgens trek je de dumbbels omhoog.
Laat de dumbbells weer zakken en breng ze weer voor je lichaam.
Dit is je eerste Rep!!1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostHeb net een nieuw schema,en moet er ook Rhino shrugs bij doen,iemand een idee hoe deze uit te voeren?
Zoals ik'm ken is het gewoon de dumbbells naast je houden en dan langs je lichaam naar achter trekken. Zeg maar een soort van rechtop staande dumbbell row, eigenlijk meer gericht op achterkant schouder/triceps dan trapezius.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Originally posted by 3XL View PostAls je niet eens weet wat het is, waarom zet je ze dan in je schema? En als je het schema niet zelf heb gemaakt, waarom vraag je dan geen uitleg aan de persoon die het jou gegeven heeft?
Zoals ik'm ken is het gewoon de dumbbells naast je houden en dan langs je lichaam naar achter trekken. Zeg maar een soort van rechtop staande dumbbell row, eigenlijk meer gericht op achterkant schouder/triceps dan trapezius.
Aangezien ik het zojuist nog eens aan het doornemen was allemaal,had ik mijn vraagtekens bij dit schema,en IK vond dat ik het ook wel even bij mijn mede sporters kon neerleggen!
DUSSSSSS nog meer?
Comment
-
Originally posted by Venum View PostRhino Shrugs gaan als volgt:
Houdt de 2 dumbbells voor je, breng ze langs je lichaam naar achteren. Dus zover mogelijk naar achter en schouderbladen iets naar binnen knijpen. Vervolgens trek je de dumbbels omhoog.
Laat de dumbbells weer zakken en breng ze weer voor je lichaam.
Dit is je eerste Rep!!
yep dat is 'm.
Is trouwens wel een killer die Rhino shrugs, lekkere oefening.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Richard075 View PostNiet zelf gemaakt,en teveel info verkregen bij dit schema.
Aangezien ik het zojuist nog eens aan het doornemen was allemaal,had ik mijn vraagtekens bij dit schema,en IK vond dat ik het ook wel even bij mijn mede sporters kon neerleggen!
DUSSSSSS nog meer?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-