wijdte in bovenrug.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wijdte in bovenrug.

Welke oefeningen zijn er nou precies voor de breedte in je bovenrug te krijgen?

Soort Iso oefening zoek ik

Pull ups zijn de oefening die je zoekt voor dat.
    "Straight outta gym"

Comment

Ik zou eerder kiezen voor chin ups denk ik.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

chin ups is meer voor de binnenkant van je bovenrug, terwijl (brede) pull ups meer voor je breedte van je rug zijn.
        Failure is your friend

Comment

Deadlift/BOR/T-bar rows/db rows/chins.

Een onbekende maar zeker niet de minste. High rope rows.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Volgens mij is het verschil tussen chin up en pull up erg vaag.
            Ik bedoelde met je handen van je af iets breder dan schouder breedte.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

het verschil bij de diverse oefeningen is het iets meer of minder meewerken van andere kleinere spieren.
              De ene is niet voor binnen of buitenkant, beiden belasten de lats in zeer grote mate, maar bij de ene kan je net ff meer gewicht pakken dan bij de andere.

Ik doe erg veel straight arm pulldown, heerlijke voor dikkere lats. Je moet alleen wel goed voorover gebogen staan, dan werkt ie optimaal.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hmm

In tegenstelling tot wat veel gedacht wordt, is pull-up en chin-up één en dezelfde oefening. Sommige mensen noemen de wide-grip variant een Chin-up, en de close-grip een Pull-up. Anderen doen het weer andersom. Dus, voor eens en voor altijd, dit zijn synoniemen.
                Pull-up & Chin-up | BStrong
                The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by marnop View Post
                  het verschil bij de diverse oefeningen is het iets meer of minder meewerken van andere kleinere spieren.
                  De ene is niet voor binnen of buitenkant, beiden belasten de lats in zeer grote mate, maar bij de ene kan je net ff meer gewicht pakken dan bij de andere.

Ik doe erg veel straight arm pulldown, heerlijke voor dikkere lats. Je moet alleen wel goed voorover gebogen staan, dan werkt ie optimaal.
                  Zeker een goede en lekkere oefening..

Ik doe het nu ook al een poosje nadat ik het had gelezen in het log van Triple ace..

Comment

Originally posted by marnop View Post

Inderdaad een fijne oefening. Ik doe hem ook vaak. Na een tip van mijn instructeur.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      oke, weer wat geleerd. Dacht dat met de palm naar je toe chin up was, en wijdgrips met palm van je weg pull up..

zo leer je nog is wat..
                      Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        oke, weer wat geleerd. Dacht dat met de palm naar je toe chin up was, en wijdgrips met palm van je weg pull up..

zo leer je nog is wat..
                        Dacht net hetzelfde altijd
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          Deadlift/BOR/T-bar rows/db rows/chins.

Een onbekende maar zeker niet de minste. High rope rows.
                          high rope rows.. morgen avond maar is ff proberen als ik ga trainen =) en anders donderdag =D

Comment

Dank voor de reacties..

De straight arm pulldown is heeeeerlijk!!
                            Hoewel ik hem ook hard voelde helemaal aan de bovenkant van mijn tricep.

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                              Dank voor de reacties..

De straight arm pulldown is heeeeerlijk!!
                              Hoewel ik hem ook hard voelde helemaal aan de bovenkant van mijn tricep.
                              is idd heel erg lekker. Maar moet je niet te zwaar pakken, goed focussen op de uitvoering en de lats voor het beste effect. Je voert 'm verder een beetje uit als de dumbell pull-over de armen moeten goed omhoog gestrekt worden dus enigzins voorbij je hoofd, goed rekken die lats en krachtig aanspannen naar beneden toe.
                              Je voelt idd ook je triceps aardig rekken en aanspannen.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X