Vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag

Hoi iedereen ik heb een vraagje.

Ik train zo'n 3x per week en ik ben 16 jaar.

ik weeg ongv 85 kilo en ben 1.75-1.80?

het rare is dat ik echt brede schouders heb en best wel gespierde armen

en benen ook etc maar ik raak mn buik niet kwijt en mijn kont is ook dik.

hoezo blijft mijn kont dik

Helaas kan niemand hier een antwoord op geven daar we niet weten wat je eet op een dag,hoe je trainen eruit ziet enz.....
    Dikke kont hahaha,zit wel lekker

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
      Helaas kan niemand hier een antwoord op geven daar we niet weten wat je eet op een dag,hoe je trainen eruit ziet enz.....
      Dikke kont hahaha,zit wel lekker
      ik eet gewoon avondeten en snachts meestal iets ( broodje ofzo )
      drink regelmatig energy maar dan zou de rest toch ook dik moeten zijn :P
      en dikke kont is niet leuk : (

Comment

foto;s?
        Lost all i got

Comment

droog trainen

@ karwan foto's mogen pas vanaf 20 posts.

Comment

Als jij gewoon een goed voedings schema aanhoud, en elke dag 20 minuten intensief gaat cardio'en na elke training moet het echt een fluit van een cent zijn lijkt me..
            ben zelf ondertussen al 45 kwijt, dus die 10 kilo van jou moet geen geen probleem zijn lijkt me.
            Het belangrijkste is echt een goed voedings schema, so get yo self one !
            succes!
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
              Als jij gewoon een goed voedings schema aanhoud, en elke dag 20 minuten intensief gaat cardio'en na elke training moet het echt een fluit van een cent zijn lijkt me..
              ben zelf ondertussen al 45 kwijt, dus die 10 kilo van jou moet geen geen probleem zijn lijkt me.
              Het belangrijkste is echt een goed voedings schema, so get yo self one !
              succes!
              Tis niet dat ik overgewicht heb of is dat wel zo : D?

en weet je misschien een goed voedings schema?

Comment

Voeding maakt echt meer dan de helft van je trainingsresultaat uit. Gewoon de goede dingen eten. (Daar is hier op het forum zat over te vinden). Veel magere producten, eiwitrijk, in de ochtend wat meer koolhydraten en 's avonds vrijwel geen, dat soort dingen.

Ook meerdere eetmomenten op een dag, ongeveer 6x, verdeeld over de dag zodat je stofwisseling omhoog gaat. (Al moet me dat bij een 16-jarige jongen nog niet echt een probleem lijken).

Comment

Originally posted by Amsterdam34 View Post
                  Voeding maakt echt meer dan de helft van je trainingsresultaat uit. Gewoon de goede dingen eten. (Daar is hier op het forum zat over te vinden). Veel magere producten, eiwitrijk, in de ochtend wat meer koolhydraten en 's avonds vrijwel geen, dat soort dingen.

Ook meerdere eetmomenten op een dag, ongeveer 6x, verdeeld over de dag zodat je stofwisseling omhoog gaat. (Al moet me dat bij een 16-jarige jongen nog niet echt een probleem lijken).
                  Oke, Zal even rondkijken en proberen snachts wat minder te eten.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                    foto;s?
                    wil je dikke billen checken? no homo
                    Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Dit kan je misschien met cardio proberen te verminderen, maar het verdwijnt nooit helemaal! Ik hebt dit ook, maar niet in grote mate. Dit is gewoon genetisch bepaald. Als je veel uit komt de een veel aan bij zijn buik, de andere krijgt bredere heupen en jij krijgt een dikkere kont. Daar kan je weinig aan doen, dat zit er gewoon in bij je. Niet te druk over maken, als je de rest goed traint, valt je kont minder op!

Comment

Originally posted by costina View Post
                        wil je dikke billen checken? no homo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X