Thuis trainen - oefeningen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis trainen - oefeningen?

Yuu,

Ik doe momenteel de standaard 3 dagen split in de sportschool maar ik heb in mijn kelder nog meer als genoeg spullen staan om af en toe thuis ook te trainen (stel dat ik eens geen tijd heb fz wil ik het gewoon thuis kunnen doen)

Maar ik heb natuurlyk niet alles thuis om te kunnen trainen, nu vroeg ik my af welke oefeningen ik kan doen met een incline bench, platte bench, dumbell & barbell + veeeel aparte losse gewichten. Is het mogelijk om een volledige 3 dagen split dan thuis te doen met alleen deze aparatuur? En welke oefeningen raden jullie dan aan?

Grtz,
    Nick

Ik zou op zoek gaan naar een 2e hands powerrack, dan ben je eigenlijk onbeperkt in oefeningen. Een pulley erbij is helemaal nice, kan je echt alles goed thuis trainen.

Comment

Je hebt wel veel thuis man!
      Oefeningen kan je zelf toch gewoon bedenken wat wel en niet lukt? Of begrijp ik de vraag verkeerd?
      BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Zolang je geen rek hebt om te squatten zou je een aantal oefeningen voor je bovenlijf kunnen doen thuis: schouders, borst en armen kan ook prima met dumbbells thuis. Kijk eens op deze site voor inspiratie, hier kun je ook kiezen welke vorm van de oefening je wilt doen: Exercise Video Database - 600+ Exercises with Pics & Instructions! | Muscle & Strength
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik train ook 1 á 2 dagen thuis p/w maar ik vind een rack dan wel een must hoor.
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

http://forum.bodynet.nl/algemeen/29502-home-gym.html

dan kun je bijna alles doen

Comment

http://www.betersport.nl/media/catal...1/1/111_24.jpg

Dit heb ik btw, maar de stangen aan de zijkant werken wel niet meer, maar zelfs zonder deze kan ik toch nog steeds meer als genoeg doen of niet?
              Mis alleen het power rack, maar wil dat ook niet speciaal gaan kopen aangezien ik wel 1x in de week naar de sportschool zékér kan gaan om die oefeningen daar al te doen.. (squatten e.d.)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X