DC stretching...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DC stretching...

hey bn'ers

ben nu wat aan het inlezen over DC mbt stretching alleen kan ik me er geen beeld van maken hoe dat moet, althans de tekst omzetten in de praktijk...

http://dc-training.blogspot.com/2005...tretching.html

heeft iemand filmpjes mbt deze stretching manieren a-la DC style?

thanks alvast
    Make it happen, shock everyone!

haha moet jij niet uit?

Comment

Originally posted by fit4free View Post
      haha moet jij niet uit?
      ik ga nooit uit , ja naar de sportschool

gewoon een caged animal JWZ

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        ik ga nooit uit , ja naar de sportschool

gewoon een caged animal JWZ
        Feeste is ook vet
        Maar voor mij hetzelfde, vorige week al genoeg gedronken, dus dit weekend goed gainen, morgen weer tegen aan , ff goed ijzer vreten

Comment

Kijk hier: Bodybuilding.com - Stretch Your Way To A More Muscular Body With This Stretching Routine! even Gippie, doe eerst je warming up en dan je warm-up setje van de oefening die je gaat doen en dan wat rekken, dus niet zomaar koud flink gaan rekken, want daar komen de meete blessures van. Eerst opwarmen en dan rekken, liefste eerst dynamisch rekken en daarna pas statisch rekken en niet te veel rek. Als je het voelt rekken dan houd je vast, niet doortrekken, vasthouden tot je de rek voelt wegvloeien, dan pas zou je wat verder mogen rekken.
          Rekken is dus goed, maar met beleid en als je warm bent.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

DC style is rek 30-50 sec. vasthouden na je werk setjes.. van de spiergroep... dus dan ben je al opgewarmd thanks marnop...

BTW vind die gozer die DC heeft 'uitgevonden' wel een enorme retenblazer van zichzelf.

Comment

hoezo vind jij dante een retenblazer?

More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ja dus, de techniek en praktijk zal dan wel kloppen maar als hij nou niet al die BS er niet in zou hebben geschreven over hoe goed dit wel niet is en hoe goed hij wel niet is in begeleiding geven zou het veel minder lees werk zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X