lats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lats

bij mijn achterrug lats, voel ik helemaal niets terwijl ik trein niet eens een prikkelende gevoel, ik doe bijna elke oefening, is dit normaal hebben jullie dit ook?

Als jullie wel het prikkelende gevoel krijgen, welke oefeningen voeren jullie uit? en welk oefening kan ik het best uitvoeren?..

PS: graag een oefening die ik alleen als primaire mijn achterrug LATS pak

mvg
    cihad

Straight arm Rope pull's...

heerlijke burn...

Comment

pull ups, misschien moet je werken aan je techniek?
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Bent over rows, pulldowns? Moet zeggen dat ik lats ook nog echt zo goed voel werken hoor, merk wel dat mijn shirt ineens een stuk strakker zit tijdens het trainen dus wel een flinke pomp. Al moet ik zeggen dat bij het deadliften ik wel me lats wat extra aanspan en dat dat erg goed aanvoelt
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

het zit niet aan mijn techniek, ik heb wel wat lats, maar ik weet niet hoe het is gekomen,
          tijdens oefeningen voel ik het nooit.. kga jullie oefeningen ff op youtube bekijken THX

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            Straight arm Rope pull's...

heerlijke burn...
            http://www.youtube.com/watch?v=JGHPz...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=WwCdv85Bdd4

Comment

ik wil echt een V lichaam, daarom ben ik zo diep erin gefocust, is die wel goed? ik train mijn hele rug, schouders, bovenkant schouders (nek)

( biceps ,Triceps en ook borst natuurlijk maar deze doe ik gewoon voor extra)

Comment

Ik mis benen?
                Make it happen, shock everyone!

Comment

benen doe ik amper, bij deadlift. voel ik ze al beetje en ik ben zo'n persoon die veel loopt of fiets.

Comment

En ik masturbeer veel, hoef ik nu mn armen niet te trainen?

Benen trainen jij.
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                      benen doe ik amper, bij deadlift. voel ik ze al beetje en ik ben zo'n persoon die veel loopt of fiets.
                      Daar gaan je quads niet van groeien vriend, en spiergroepen die je extra aan wil pakken? Ik denk dat je nog echt van niks weet wanneer het bij bodybuilden komt, lees dit topic en dan weet je waar je aan toe bent en of je dat ervoor over hebt. http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...uwe-leden.html

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

haha oke, is goed, 1x per week is goed toch? moet ff mijn schema aanpassen, ennehh,, hoeveel invloed of stimuleert het je spiergroei voor je lichaam? had ergens gelezen

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                          haha oke, is goed, 1x per week is goed toch? moet ff mijn schema aanpassen, ennehh,, hoeveel invloed of stimuleert het je spiergroei voor je lichaam? had ergens gelezen
                          beentraining zou je meer G.H. geven...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                            beentraining zou je meer G.H. geven...
                            Bij compound oefeningen krijg je een lekkere test boost en grote GH afgifte, moet je nagaan wanneer je gaat squatten (compound) en flink (voornamelijk) die bovenbenen aanpakt (grootste spiergroep).

Zou echt even dat topic doorlezen en diegene die daar aan gelinkt zijn; gaat je echt veel wijzer maken

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                              En ik masturbeer veel, hoef ik nu mn armen niet te trainen?

Benen trainen jij.
                              scherp maar dan hoef je maar 1 arm te trainen
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X