Welke oefening is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke oefening is dit?

Goedenmiddag,

ik heb een vraag. Ik heb gezocht op het www maar geen antwoord kunnen vinden.

Ik heb de volgende oefening opgekregen:

Onderhands press reverse, dit is een tricep oefening
    T-bar row, dit is een rug oefening.

Ik sport thuis met een homegym en halterbankje.
    Ik heb de oefeing wel uitgelegd gekregen in een sportschool, maar ik weet niet meer hoe die gaat. Van alle andere oefeningen heb ik wel plaatjes gevonden maar van deze niet.

Heeft iemand een plaatje van deze oefening. Als ik zoek op t-bar row kom ik op een oefening die ik niet herken.

die triceps oefening zegt me niks, bestaat volgens mij niet, of alleen op een machine.

T bar row, 2 varianten in 1 filmpje:

14082010010.mp4 - YouTube
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Denk dat je met die zogenaamde reverse pres. Gewoon benchpress maar dan je handen omgekeerd hebt. Ben ff de naam vergete.

Comment

Denk dat hij skullcrushers/french press bedoeld.
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by marnop View Post
          die triceps oefening zegt me niks, bestaat volgens mij niet, of alleen op een machine.

T bar row, 2 varianten in 1 filmpje:

14082010010.mp4 - YouTube
          de uitvoering in het filmpje kan je thuis nabootsen met een double gripp en langestang - plaats een zware db in de hoek - daar zet je barbell in met gewichten - vervolgens plaats je de double gripp of de lange stang en dan is het een kwestie van roeien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X