deze kopen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deze kopen?

Hallo,

ik zag dit staan voor een goedkoop bedrag op internet. Ik heb een boek gekocht voor beginnende hardloper, en zag dat erin stond dat het goed was om oefeningen te doen waarbij dit handig is om te hebben. Wat vinden jullie?

Halterstang, dumbells met gewichten

in zeer goede staat!

-gewichtschijven met een diameter van 30 mm.
    -1xhalterstang lange
    -2xhalterstang korte
    -4xhalterschijf 5kg
    -2xhalterschijf 2,5kg
    -4xVeerclip sluiters

voor 40 euro. Aangezien ik nog maar een arme student ben en geen geld heb om naar de sportschool te gaan :P of raden jullie aan om dit niet te kopen?

Voor 40 euro kan je beter een goedkoop abo kopen bij een sportschool, dan dit te kopen waar je na een maand toch niets meer aan hebt.... Is dus weggegooid geld om dit te kopen

Comment

ow >.< en hoezo heb ik er over een maand niks meer aan? en 40euro een abbo dan is dat elke maand 40euro...

Comment

Originally posted by nishino View Post
        ow >.< en hoezo heb ik er over een maand niks meer aan? en 40euro een abbo dan is dat elke maand 40euro...
        omdat je maar aan 25 kg gewichten hebt. Benen en rug kan je dus al niet trainen, voor je borst zal dit zeer rap ook te weinig zijn....

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
          omdat je maar aan 25 kg gewichten hebt. Benen en rug kan je dus al niet trainen, voor je borst zal dit zeer rap ook te weinig zijn....
          Klopt, zo dacht ik er ook over ik begon al ongeveer op 35 kg ofso en dat stijgt heel snel, elke week heb ik wel 4kg ofso boven mijn PR van vorige week

OT: als je gewichten wil kopen, koop dan gelijk 100kg ofso of minimaal 75kg, dat je altijd nog kan uitbreiden
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Er zit vast wel een prijsvechtergym (15/20 E/pm) in jouw buurt. Dat moet toch kunnen.

Comment

ah oke,
              het is alleen niet mijn bedoeling om heel erg gespierd te worden..
              Ik wil alleen een beetje sterkere spieren krijgen, en graag een vrouwelijk lichaam houden;p

Comment

ah oke,
                het is alleen niet mijn bedoeling om heel erg gespierd te worden..
                Ik wil alleen een beetje sterkere spieren krijgen, en graag een vrouwelijk lichaam houden;p
                Je wordt niet snel gespierd.
                Zelfs mannen zullen heel lang moeten trainen voor ze te gespierd worden + steroiden nemen (dus jaren heel hard trainen en goed eten).
                Wil je er als man gespierd uitzien met een goede borstkas en sixpack enzo dan zul je toch al enkele jaren hard moeten trainen
                Als vrouw zul je is het zelfs nog moeilijker om gespierd te worden.

Dus ik zou toch hard trainen als ik jou was anders zal het helemaal geen effect hebben.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

ja dat heb ik hier ook gelezen in de sticky's nu heb ik helaas geen foto van vroeger meer.. ik was vroeger erg gespierd en had een sixpack door het selectie turnen wat ik deed, verder heb ik snel spiermassa bij mijn schouders vandaar dat ik toen ook met zwemmen gestopt ben. ik zal het weer proberen en zodra het te snel gaat weer minderen

Comment

ja dat heb ik hier ook gelezen in de sticky's nu heb ik helaas geen foto van vroeger meer.. ik was vroeger erg gespierd en had een sixpack door het selectie turnen wat ik deed, verder heb ik snel spiermassa bij mijn schouders vandaar dat ik toen ook met zwemmen gestopt ben. ik zal het weer proberen en zodra het te snel gaat weer minderen
                    Als het teveel word zou ik idd wat minderen. Misschien dan ook op voeding letten zodat je net eet wat je lichaam nodig heeft en dus geen spier aanmaakt of vet verbrandt.
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

uhm gaan werken en een abbonement nemen..
                      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Als ze een vrouw is en geen massa wil, is die 25kg plus 12 of 20 in de stang wel genoeg toch. Dan deadlift ze bijvoorbeeld 45kg dat is best redelijk. Al helemaal als ze in de 15-25 reprange zit.
                        Daarbij is 40 euro echt weinig, na 4 maanden heb je zelfs goedkope abbos eruit.
                        Ik zeg doen, mits je even bedenkt of je alle oefeningen voor elke spier kunt doen. Sterkte, en goede vraag moet ik zeggen.
                        Laissez Faire

Comment

Ik vind het ook niet al te veel geld hoor. En als je de ruimte heb, die 25kg kan je wel eventjes mee uit de voeten misschien, maar wat hier boven ook gezegd wordt, dat zal wel redelijk snel te weinig zijn, maar je kan altijd bijkopen natuurlijk.

Al zou ik als ik jou was wel bijvoorbeeld een maand (of meerdere) even naar een gym gaan, om in ieder geval de techniek van elke oefening juist geleerd te krijgen.

Maar 40eu voor die spullen. Ik vind het niet duur.

Comment

Imho kun je dan beter ook nog kijken naar een (goede*) powercage en een bankje.

*Voldoende mogelijkheden, sterkte is minder van belang aangezien hij toch niet door de stereotype powerlifter gebruikt wordt.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

thanks mensen, ik vond het ook erg goedkoop maar zal er nog is even overna denken. en om nou te stoppen met me opleiding voor een sportabbo... nee ben in juni ongeveer klaar hoop dat dat de fitness dan met een aanbieding komt ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X