Vrouwen en Squatten!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwen en Squatten!

Hallo Bodynetters!,

Ik heb al wat rondgekeken op het fora, maar kan er eigenlijk bar weinig over vinden en verder is het al wat verouderd...
    Ondanks dat het me is opgevallen dat hier weinig vrouwen zitten, ben ik toch benieuwd naar hoeveel KG menig vrouw kan squatten?

Ik ben nu zelf ondertussen een jaar bezig en momenteel squat ik 60,5 met 6 HH.

In mijn gym train ik alleen samen met mijn zus in het ''krachthonk'' dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal terwijl ik juist benieuwd ben naar de prestaties van andere vrouwen!
    What you eat in private, you wear in public.

Gezellig nog een vrouw erbij! Die squat hè, heeeeeerlijke oefening. Aan competetie op gewicht doe ik niet, veel variabelen: je uitvoering, eventuele blessures, je eigen lichaamsgewicht. Als je het wel leuk vindt, is trainen op kracht misschien een optie? Powerlifting iets voor jou?

Ik denk dat je zus een goede trainingspartner is omdat jullie ongeveer dezelfde bouw zullen hebben. Zo kun je elkaar motiveren en lekker competitie houden onderling en op elkaars techniek letten. Veel plezier nog in de gym!

Comment

Thanxx!
      Ik vind het ook heerlijk om te doen, ook iedere keer weer een stapje verder om te kijken hoe ver ik kan gaan!

Mijn zus en ik hebben inderdaad dezelfde bouw, en trainen ongeveer op hetzelfde niveau ,ik ben alleen iets langer bezig als haar en met sommige oefeningen kan ik al een stuk zwaarder maar dat geeft niet, het belangrijkste is dat we plezier hebben in onze training!
      Of powerlifting iets voor mij is weet ik niet haha, we gaan het zien in de toekomst!

Comment

Mannen gaan altijd "balls deep". komt de term "ass to grass" dan bij de vrouwen vandaan
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Nou de term ass to grass geld denk ik ook voor de mannen

Comment

Inderdaad, het zou niet goed zijn als de ballen als eerste de grond raken ipv je achterste..
            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X