Heavy grips grippers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heavy grips grippers

Hallo,

Na al enige tijd zeer bruikbare informatie van bodynet af te halen,heb ik toch een vraag waarop ik het antwoord niet zo snel kan vinden.
    Ik ben van plan om"grippers"te kopen en niet alleen om een betere grip te krijgen,maar vooral om dikkere onderarmen te krijgen en deze zo extra te trainen.
    Heeft dit nut of zijn de normale oefeningen voor onderarmen voldoende?
    Ik weet dat je ze uiteraard bij veel oefeningen meepakt,maar is puur bedoeld om ze thuis extra te trainen.
    Bij voorbaat dank,
    Remon
    DIVIDE ET IMPERA

Meer is niet altijd beter. Een goedkopere oplossing is om een stuk isolatiebuis om de barbell/dumbell te doen zodat je onderarmen wat meer belast worden. Zelfde idee als fat gripz
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Bedankt voor de snelle reactie.
      Het heeft dus volgens jou niet echt een meerwaarde.
      Wil onderarmen ook niet overbelasten door dit iedere dag thuis te gebruiken ofzo maar meer als afwisseling op mijn normale oefeningen.
      Volgens een hoop mensen groeien je onderarmen genoeg mee bij bv de rugoefeningen maar ik heb het idee dat dat voor mij niet voldoende is,vandaar mij overweging.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb zelf ook grippers gekocht en ik vindt ze wel enorm handig, m'n grip is flink verbeterd sinds ik die dingen gebruik. natuurlijk kun je om te beginnen ook en tennis bal gebruiken om te kijken of het iets voor jou is.
        BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X