Goede oefeningen 15 jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien in je lokale achterstandsbuurt met de grote boys mee trainen in het speelpark?
    At the end of the day you're the one that's looking sexy as fuck while everyone's eating chips and 'mirin you.

Comment

Op die leeftijd moet je nog niet teveel met gewichten sleuren, gebruik je lichaamsgewicht en creativiteit. Zoek wat op internet en youtube en je vind al heel wat.

Comment

Ben ik niet met je eens, te zware gewichten zijn nooit goed (ook niet als je 30 bent) maar 15 is een prima leeftijd om te beginnen. Was ik maar op mijn 15e begonnen met fitness en voedingsschema..

Comment

Ik zou altijd beginnen met een basis te leggen vooraleer ik iemand met gewichten laat sleuren, core training, houding, proprioceptie wordt tegenwoordig veel te veel over het hoofd gezien. Iedereen stapt meteen naar de gewichten, geef je lichaam tijd om aan de nieuwe trainingsprikkel te wennen vooral als het de eerste keer is dat je begint met trainen en zo jong bent

Comment

Originally posted by KaiGreenForO View Post
            Ik zou altijd beginnen met een basis te leggen vooraleer ik iemand met gewichten laat sleuren, core training, houding, proprioceptie wordt tegenwoordig veel te veel over het hoofd gezien. Iedereen stapt meteen naar de gewichten, geef je lichaam tijd om aan de nieuwe trainingsprikkel te wennen vooral als het de eerste keer is dat je begint met trainen en zo jong bent
            Gewicht zal in het begin zeker niet de prioriteit hebben, nooit niet. Vorm is wat voorop gaat, ongeacht leeftijd en ervaring.
            Er is niets mis met trainen met gewicht op die leeftijd, inderdaad beginnen bij de basis: de grote drie. Je moet een oefening doen wil je er een basis voor aan leggen.. na een paar maanden pushups en pullups weet je nog steeds niet hoe je moet squatten.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              Gewicht zal in het begin zeker niet de prioriteit hebben, nooit niet. Vorm is wat voorop gaat, ongeacht leeftijd en ervaring.
              Er is niets mis met trainen met gewicht op die leeftijd, inderdaad beginnen bij de basis: de grote drie. Je moet een oefening doen wil je er een basis voor aan leggen.. na een paar maanden pushups en pullups weet je nog steeds niet hoe je moet squatten.
              Heb je helemaal gelijk in bodyweight squat en lunges zullen in het begin ook wel pittig zijn (als ze goed uitgevoerd worden tenminste)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X