Heeft er iemand toevallig ervaring met excentrische peestrainingen voor schoudersof weet iemand een goede site incl voorbeeld oefeningen?
Excentrische peestrainingen
Collapse
X
-
Ik heb zelf momenteel niet echt last van mijn schouder meer, maar lees erg veel positieve berichten over excentrische peestraining.
Zelf doe ik er enkele,maar ik wil afwisselen.
Het lijkt mij ook erg nuttig(niet in alle gevallen! ) bij schouderblessures, of om ze te voorkomen.
Maar op internet kan ik nog niet de perfecte oefeningen vinden, vandaar.Last edited by rain; 09-11-2014, 19:24.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ja ik had er nog nooit van gehoord. Rob begon er wel eens over op dit forum en dbb maar niemand nam hem serieus haha. Wel jammer want het is echt een goede manier om het een en ander te herstellen in de schoudergordel. Kan er zelf ook niet veel over vinden. Ik zal eens aan de eigenaresse van mijn gym vragen hoe en wat, zij is er ook bekend mee namelijk.
Comment
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=L3rRiepx_94
https://www.youtube.com/watch?v=L3rRiepx_94
Dit zijn de oefeningen die ik standaard voor iedere training doe(ook bij benentraining!),al doe ik ze meestal met een kabelstation.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Was hier zelf ook erg benieuwd naar . Thx
doe nu elke training cubans en verschillende elastische band oefeningen face pull / y raises / pull apparts etcLast edited by mascotte; 09-11-2014, 21:21.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment