Ader

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ader

Hallo

Wanneer ik mijn biceps met halters train, heb ik steeds last aan mijn onderarm meer bepaald in een ader. Daar doet telkens iets 'pets'. licht stekende pijn.
    Weet iemand wat dit is en wat ik daar aan kan doen.
    Allé bedankt alvast

Allereerst gefeliciteerd da_rub!

Over de pijn in je onderarm kan ik niet veel zeggen ben ik bang. Heb er ook wel eens last van maar dan is het zeker geen ader. Heb dan last van verzuring en dit gebeurd eigenlijk alleen als ik in een kuurtje zit, door de hogere spierspanning denk ik.
    In jouw geval durf ik het niet te zeggen maar een physio of arts zal het wel weten neem ik aan
    Lijkt me niets ernstigs overigens

Greets en sterkte
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja misschien is het over belast je aanhechtingen althans heb ik ook wel eens last van aan de binnekant van me elleboog in je onderarm idd weet niet of dut hetzelfde is als bij jou maar zou kunnen

Greetzzz

Comment

je hebt het over een pets, dus ik neem aan dat je een pees ergens over voelt petsen. ik denk dat je beter tijdje rustig aan kan doen. lijkt zoals curioso zegt op verzuring. missch. dat HMB helpt. hielp bij mij de 'pets' uit mn schouders weg te nemen.
        gr. bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Heb er vandaag bij mijn training eens extra opgelet, heb eerst rug getraind en vervolgens biceps.
          Mijn onderarmen zaten al meteen vol en waren zoals altijd kogelhard. Hoewel het pijn doet met trainen is het goed te doen en voel ik niet iets als een "pets"

Hoop dat het ondertussen beter gaat of dat je weet wat het is.

Greets...

Comment

hey

het rare is dat ik dat dus alleen heb wanneer ik met halters train. Volgens mij is het een ader die verstopt is ofzo iet, maar ga het eens aan de man van de fitness vragen.
            allé merci voor de reacties

ciao

Comment

komt denk ik door de 'gedwongen' houding van je armen. maar... als jij zegt dat het een ader is, dan is het een ader.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 11 2003,17:20)]komt denk ik door de 'gedwongen' houding van je armen. maar... als jij zegt dat het een ader is, dan is het een ader.
                Mee eens denk niet dat het een ader is.
                Zou dus gewoon alleen oefeningen met dumbells doen en over een poosje weer eens proberen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X