Je favoriete oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je favoriete oefening

ben benieuwd.
    ikzelf ben zeer sterk met deadlift (220kg).
    maar als ik voor favoriet ga is het schuine bench press. hoewel squat ook mega is.

what's yours?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Heb ( of had tot een week geleden ) er 3,
    squatten, dead-lift en bankdrukken.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

mijn favoriet is absoluut.......... squat!

Grtzzzzz Ax
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Mijn favoriet is vlak dumbeldrukken!!Maar deadlift ias ook erg leuk om te doen alleen ik doe hem toch echt anders dan de meeste Laat de stang niet tot de grond zowat zakken maar tot ietsjes onder me knie!
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 06 2003,17:10)]Laat de stang niet tot de grond zowat zakken maar tot ietsjes onder me knie!
          Dino, heb je daar een specefieke rede voor? Ben benieuwd.

Grtzzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Mijn reden is : Ik vind als ik hem verder laat zakken meer me benen train en tot me knieen voel ik hem alleen in me rug en daarvoor doe ik hem ook! Nou wat vind je ervan

Comment

daar hebbie helemaal gelijk in, dino. voelt ook beter. maar omdat ik em zo zwaar doe gaat het beter vanaf de grond. )nee niet laten rusten, maar de eerste 20cm ben ik 2x zo sterk dus kan ik 'vaart' zetten.

doe je de sumo - deadlift wel eens? kan niet zo zwaar, maar voelt mega in je onderrug en: je lats. persoonlijk vind ik die beter voelen.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Apr. 07 2003,15:14)]doe je de sumo - deadlift wel eens? kan niet zo zwaar, maar voelt mega in je onderrug en: je lats. persoonlijk vind ik die beter voelen.
                Je maakt me nieuwsgierig Bruce..... sumo-deadlift

Grtzzzzzzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

Comment

Ja de sumo doe ik ook weleens en die doe ik wel tot bijna vloer. Die voelt zker wel goed alleen kan ik lang niet zo zwaar doen De sumodeadlift is je voeten breder neerzetten dan normaal en je handen zeg maar gekruist houden(ene hand je palm naar je toe en de andere van je af)en zorgen dat je handen binne je knieen blijven als je zakt!! Ik kan niet zo geod uitlegge maar klopt ie zo een beetje bruce??

Comment

Ik snap het Dino ga het zeker ook eens proberen
                    Maar wat je over de stand, grip van je handen zegt 'ene hand je palm naar je toe en de andere van je af' doe ik altijd al. Zou het veel verschil maken als je al je beide handpalmen naar binnen hebt? Persoonlijk vind ik dan de grip minder....

Grtzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

Comment

Maar daarom heb ik dan van die polsbanden om want anders trek ik het zowieso niet het gewicht geod vast te houden. Dan moet ik voortijdig stoppen omdat me handen het niet meer redden

Comment

handstand maakt niet zo veel uit denk ik. ik doe altijd met straps en dus mn handen normaal, als een aap.
                        sumo idd met je benen wijd, en dan in de kak-houding zitten. je handen hou je ong. 10 tot 20 cm. uit elkaar.
                        deze deadlift voel je uitsluitend in je onderrug en lats. je benen bijna niet. echt super. je voelt em veel beter in je rug dan 'gewone' deadlift. als je deze doet, (mij lukt het net met 160 a 170kg) doe je 1 setje, en dan staat je rug al strak. incl. je lats. doe het niet meteen te zwaar, want ik heb toentertijd 2 weken met moeilijke ademhaling gelopen alsof mn middenrif uit elkaar lag. echt. je lats staan dan super breed uit. als je gaat 'zagen' doe je ook een beetje die beweging, alleen met veel minder gewicht en iets voorover gebogen. doe em ax. wil wel ff je reaktie horen.

greetzz bruce

Comment

Stand van je handen is voor de grip. Meeste grip heb je met de ene naar binnen en de andere naar buiten.

Greets...

Comment

maar als je straps gebruikt maakt toch niet zoveel uit hangt het gewicht toch meer aan je polsen ?
                            Ik kan me rugtraining ook niet doen zonder straps als ik deadlift of barbelrow doe want dat trekken me handen niet!

Comment

Met straps maakt het niet veel uit nee. Heb zelf op de een of andere manier een betere balans zo.
                              Pak altijd op dezelfde manier of ik nou straps gebruik of niet.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X