Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij de oefeningen staan de nodige herhalingen die je ongeveer moet doen voor verschillende doelen (kracht, massa,...).
Wat het aantal oefeningen betreft voor hypertrofie: 2-3 voor kleinere spiergroepen, 3-4 voor grote spiergroepen.
Grtz
Nog wel even bij vermelden dat ik zelf op bepaalde vlakken het niet met de auteurs van de site eens ben. Zo houden ze bijvoorbeeld nog steeds vast aan 'binnenkant-buitenkant trainen van de borst'
Maar qua reps voor de verschillende trainingsdoelen zitten ze naar mijn mening wel vrij goed en zeker voor beginners.
Succes er mee!
Die reps shit trekt trouwens ook op niets, hoge reps heeft niets te maken met vetverbranding.
Damn, had ik nog niet eens gezien dat ze dat beweerden, heb je helemaal gelijk in Santino. Vergeet die site maar michaeldewaard bij nader inzien stelt ie blijkbaar niet veel meer voor.
Hoeveel oefeningen enzo hangt uiteraard naast je doel ook af van je manier van trainen. Bij een fullbody schema meerdere keren per week is het aantal uiteraard veel lager dan bij een 3 dagen split waarbij je iedere spiergroep 1x per week traint. En alles ertussenin.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment