verkeerd bezig?....dus vraagje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verkeerd bezig?....dus vraagje.

ok allemaal, even het volgende.

dinsdags train ik mijn rug - benen - biceps.

nu is het zo dat na de training mijn aderen zo erg zijn opgezet (biceps en onderarmen) dat het tijdens de laatste set aanvoelt alsof ze op springen staan...ook blijven de aderen geduurende de dag erg zichtbaar..
    pas de volgende dag is het weer normaal.
    is dit de bedoeling of ben ik te fanatiek..

ik train niet tot failure...doe geen gekke dingen of zo.

hetzelfde heb ik met mijn borst spieren...

groeten Bernard
    I`LL SLEEP WHEN I`M DEAD

Na een training voel je je meestal wel ''gepompt'' ja. Hier is volgens mij niets mis mee.

ik zou trouwens niet de benen en rug op 1 dag trainen. Dit zijn beide grote spiergroepen die veel energie nodig zijn. Je kunt ze in een splittraining dus beter op verschillende dagen trainen.

gr
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ok dan

ontzettend bedankt voor je snelle reactie..zal dus wel gewoon doortrainen!
      I`LL SLEEP WHEN I`M DEAD

Comment

het bloed in je aderen zorgen voor de toevoer en van voedingstoffen en zuurstof naar je spieren en voor afvoer van afvalstoffen en CO2 uit je spieren.
        tijdens de training wordt dit proces door het grote energie verbruik van je spieren versneld. het gevolg is een een grote hoeveelheid bloed in je aderen. dat zie ja dan weer als gezwollen aderen.
        na je training gaat dit nog even door dus blijven je aderen ook nog gezwollen.
        een normaal proces dus. het is bij de een wat beter zichtbaar dan bij de ander.
        gr

Comment

Als eerste benen en rug op dezelfde dag kan echt niet. Ik zou dood neervallen als ik die twee samen zou moeten doen.

Wat de aderen betreft dit is heel normaal en is niets om je zorgen over te maken. Zeker in het begin toen ik net begon met trainen had ik vaak last van erg opgezette/harde onderarmen tijdens een rug training. Dit word vanzelf minder naarmate je meer gaat trainen.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Tsja ik had dat laatst ook man.
            Gewoon één hele dikke op mn bicep! gadverdamme! Ben gelijk ff naar de huisarts geweest en m weg te laten prikken. Direct door naar de MC-drive. Moest echt ff van de schrik bekomen!
            Lol!!!
            Bier kuur & pizza dieet! Wedden dat je dan aankomt?!?!

Comment

Originally posted by philosopher
              Als eerste benen en rug op dezelfde dag kan echt niet. Ik zou dood neervallen als ik die twee samen zou moeten doen.

Wat de aderen betreft dit is heel normaal en is niets om je zorgen over te maken. Zeker in het begin toen ik net begon met trainen had ik vaak last van erg opgezette/harde onderarmen tijdens een rug training. Dit word vanzelf minder naarmate je meer gaat trainen.
              niet als je legextension en legcurl als benen trainen ziet

kerel als je !echt! benen traint wil je niets eens meer wat ander trainen. dan wil je naar huis douche en uitrusten.

over je vraag tuurlijk kan dat niet kwaad.je spieren zitten gewoon vol gepompt. lekker juist toch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X