trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainings schema

hallo ik zeg er gelijk bij ik train hellaas geen benen,zijn ver brijzeld door jaren thai boksen dus train alleen boven lichaam!

maandag/ borst/biceps/buik- borst 4 oefeningen dan sets 4 herhaling 8 zelfde geld voor biceps buik 4 oefeningen 4x 25

dinsdag rust

woensdag buik/ schouders. buik 4 oefeningen 4 sets 25 herhalingen schouders 4 oefeningen 4 x 8

donderdag rust

vrijdag nek 2 oefeningen 4 sets zo vaak mogelijk! triceps 4 oefeningen 4x8+ buik 4 x 25

wat vinden jullie hier van,geef me jullie mening aub

benen niet trainen is niet gainen dat is iig 1 opmerking

en je schema is nog meer ruk als de gemiddelde beginner die zijn schema post

4 borst 4 bi en tri oef slaat nergens op
    geen rug ????
    en jij stelt al vragen over AS
    ga je verdiepen in de basis van BB en kom dan nog eens terug

veel suc6 kerel
    Who's the Chef

Comment

Rug ben je waarschijnlijk vergeten te noteren? Kan me niet voorstellen dat je je rug niet traint namelijk.
      Benen kan ik niet over oordelen, maar er zijn allicht oefeningen die wel lukken, zoals bijvoorbeeld kuitoefeningen.
      4 oefeningen per spiergroep vind ik persoonlijk niet te veel, als je 4 sets van 8 doet.

Hetgeen jij genoteerd hebt is niet echt een trainingsschema, omdat ik de oefeningen mis. Als jij aangeeft welke oefeningen je doet voor welke spiergroep, kan ik wat meer nuttige dingen melden.

Wellicht kun je dus een wat uitgebreider schema noteren inc. rugoefeningen, dan krijg je ook meer tips.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik kan me benen niet trainen door mij thai boks verleden,knieen verbrijzeld ken ik nie helpen.
        train me rug tegelijk met schouders.
        ik heb jaren niet getraind door galsten in me galblaas,ik woog eeder 104 kilo 12% vet tot die galstenen kwamen heb ik 5 jaar niks kunnen doen en moest ik van helamaal 0 weer op nieuw beginnen heb naturel wel 15 kilo er bij op.
        maar omdat ik zo droog ben 7.1% loop ik vast snapje dit is niet helemaal me trainings schema voorbeeldje welke spier groepen ik samen tegelijk train bedoel ik hier dus mee

Comment

ik zal morgen me hele schema er op doen met de oefeningen kilo s enz.
          dit was gewoon voorbeeld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X