Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 05 2003,07:54)]Dus ben ik waarschijnlijk een uitzondering op de rest
Zou heel goed kunnen hoor Dino, zou het zelf ook gerust kunnen doen ben sterk in schouders en niet blessure gevoelig. Toch kies ik voor 3x per 2 weken.
he bedankt voor jullie reacties ga toch maar net als ik eerst deed weer 1 keer schouders doen doe met armen di triceps gevolgt door biceps en vrijdag hetzelfde 2 x borst kan ik wel mee doorgaan of?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Je kan het beste een tijdje gaan experimenteren met schema..... gewoon 6 tot 8 weken strikt een schema trainen, dus er ook niet van afwijken en een log bijhouden.
Dat doe je met verschillende schema's en dan kom je er "vanzelf" achter welk schema bij jou de meeste voorderingen geeft.
Een schema is zo persoonlijk, iedereen reageerd weer anders op bepaalde prikkels.
Succes.
ja doe ik ook vaak axor vorige schema heb ik 2 maand gedaan ben pas een half jaar geleden weer beggonen met trainen heb eerdel wel getraind ben van 95 naar 104 kilo gegaan in 6 maand op alleen creatine tribulus en vanayl en veel proteine wil over paar maand weer met kuurtje beginnen maar ik twijfel want ik groei de laatste tijd goed
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Dan zou ik zeker gewoon lekker zo doorgaan Owolde!
Kunt altijd nog naar een kuurtje grijpen als alles stagneert, zou het zeker zolang mogelijk uitstellen. Alles wat je naturel bereikt houdt je nu eenmaal langer en makkelijker vast...
Citaat[/b] (owolde @ Jun. 11 2003,14:43)]gister ben ik weer op de weegschaal geweest en ben inmiddels 106 kg en mn vetpercentage is gezakt dus nog ff uitstellen dat kuurtje!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment