Hoi, ik ben sinds deze week afgestudeerd! Nu begin ik over precies een maand bij mijn nieuwe werkgever. Ik heb nu dus een maand vrij en wil al mijn spiergroepen twee keer in de week gaan trainen behalve mijn benen, die doe ik 1 keer. Als ik volgende maand begin met werken heb ik automatisch minder tijd en pak dan alles weer 1 keer in de week. Mijn doel is massa en nog eens massa. Ik hoef geen wasbordje, maar wel spieren. Ik heb het volgende bedacht: Wat vind u ervan? Ik ga alle oefeningen elke week hetzelfde doen, maar dan met zwaarder gewicht en 10 hh. Goed idee? De rug, schouders en borst verdeel ik over de week in boven en onderkant.
Maandag:
Onderkant borst: plat bankdrukken, plat dumbeldrukken, plat flyes (decline bank hebben wij niet op de sportschool)
Voorkant schouders: Front press met dumbel, front raise en shrugs
Triceps: Met touwtje naar beneden, met touwtje achter je hoofd en dan boven je hoofd naar voren duwen
Dinsdag:
Onderkant rug: Deadlift, bent over row met stang, cable row met brede stang
Biceps: Biceps curl, seated dumbel curl, hammer curl,
Onderarmen: touwtje oprollen
Woensdag:
Benen: squat, leg press, leg extension, leg curl en kuiten op de leg press en buik schuin en recht
Donderdag:
Bovenkant borst: schuin bankdrukken, schuin dumbeldrukken, schuin flyes (of is peck deck beter?)
Achterkant schouders: side raise, bent over raise, shrugs maar dan voor de achterkant van de nek
Triceps:pussh down brede greep, french cul
Vrijdag:
Bovenkant rug: Chins, Row machine, zagen
Biceps: Priecher curl, Hammer curl, concentration curl
Onderarmen: Suggestie?
Buik: 1 oefening schuin en 2 recht
Zaterdag: Rust
Zondag: Rust
Maandag:
Onderkant borst: plat bankdrukken, plat dumbeldrukken, plat flyes (decline bank hebben wij niet op de sportschool)
Voorkant schouders: Front press met dumbel, front raise en shrugs
Triceps: Met touwtje naar beneden, met touwtje achter je hoofd en dan boven je hoofd naar voren duwen
Dinsdag:
Onderkant rug: Deadlift, bent over row met stang, cable row met brede stang
Biceps: Biceps curl, seated dumbel curl, hammer curl,
Onderarmen: touwtje oprollen
Woensdag:
Benen: squat, leg press, leg extension, leg curl en kuiten op de leg press en buik schuin en recht
Donderdag:
Bovenkant borst: schuin bankdrukken, schuin dumbeldrukken, schuin flyes (of is peck deck beter?)
Achterkant schouders: side raise, bent over raise, shrugs maar dan voor de achterkant van de nek
Triceps:pussh down brede greep, french cul
Vrijdag:
Bovenkant rug: Chins, Row machine, zagen
Biceps: Priecher curl, Hammer curl, concentration curl
Onderarmen: Suggestie?
Buik: 1 oefening schuin en 2 recht
Zaterdag: Rust
Zondag: Rust
Comment