combinatie spiergroepen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• combinatie spiergroepen..

Hallo,

Ik wil maandag, woensdag en vrijdag gaan trainen.
    tussen elke dag trainen wil ik 1 dag rust hebben.
    Maar nu wou ik vragen welke spiergroepen ik per dag het best kon trainen en of miscchien iemand mij daarmee kan helpen.

Grt,

Timo

Maandag : Borst/triceps
    Woensdag : Rug/Biceps
    Vrijdag : Schouders/Benen/Kuiten

En Buik kan je iedere dag tussendoor trainen

gr.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

bedankt!
      bedoel je dat ik buik in me rustdagen moet trainen of gewoon bij elke fitness dag even tussendoor?

Comment

Buik kan je bij elke fitnessdag gewoon aan het einde van je schema even doen.

Comment

Je zou ook je schouders kunnen op delen bij je rug en bij je borst dag en dan 1 dag alleen maar benen en kuit trainen.
          Who's the Chef

Comment

Persoonlijk zou ik wel om de zes tot acht weken het schema omgooien.
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

fb

gewoon 3 dagen full body trainen....

greetz...

Comment

Originally posted by timo17 View Post
                Hallo,

Ik wil maandag, woensdag en vrijdag gaan trainen.
                tussen elke dag trainen wil ik 1 dag rust hebben.
                Maar nu wou ik vragen welke spiergroepen ik per dag het best kon trainen en of miscchien iemand mij daarmee kan helpen.

Grt,

Timo
                Als je alles maar 1 keer in de week wilt trainen en geen prioriteiten heb zou ik een pull/push/benen verdeling maken. Dus dag 1 alle "trekkende" bewegingen, dag 2 alle duwende bewegingen en dag 3 benen.

Zelf gebruik ik wel eens de volgende variant waarbij ik biceps ook op de push dag doet.

dag 1: Rug (incl onderrug en traps) + achterkant/zijkant schouders
                dag 2: Borst + voorkant schouderbiceps + triceps + buik
                dag 3: benen.

Verders kan je natuurlijk ook denken aan 3x FB of een 2 dagen indeling waarbij je iedere week 3 dagen traint en dus alles in 2 weken tijd 3 keer traint.

Keuze genoeg dus.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X