Droogtrainen na naposim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droogtrainen na naposim

Beste allen,

Ik ben bezig met een trainingsschema door middel waarvan ik er zo rond juli 2008 lekker strak bij wil gaan lopen. De doestelling is om rond de 7-8% bf uit te komen op een gewicht van ~98 kg.

Ik zit nu in mijn bulkfase, (inmiddels 102 kg, 13,9% vet, 1.88 m)
    Bovendien neem ik in deze periode 40 mg naposim per dag voor nog 4,5 week. Hierna een periode van 4 weken nakuren.

Ik plan na de bulkfase + kuur mijn gewone trainingen te gaan handhaven, maar daarnaast 3 keer per week te gaan cardio-en voor 45 minuten. Uiteraard ook wat minder koolhydraten en vetten naar binnen werken en wat meer water.

Wanneer zou ik het best beginnen met droogtrainen (direct na de nakuur of een tijdje wachten?) en hoe?
    Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Ik zou zeker een beste tijd wachten!! Anders gaan je gewonne gains verdwijnen als sneeuw voor de zon!! Helemaal met die d-boll! Zou niet voor de zomer gaan droogtrainen als ik jou was.

grtz.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik zou niet direct naar een bulk / kuur gaan cutten denk dat je dan een hoop gaat verliezen miss wel alles + meer wat je hebt gegained.
      Who's the Chef

Comment

En als ik dat oplos door gewoon evenveel te blijven eten, trainingen hetzelfde te hoden maar daarbovenop nog eens een aantal keer per week 45 minuten cardio?
        Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

een vriend!!!

Originally posted by Magnus-M View Post
          Beste allen,

Ik ben bezig met een trainingsschema door middel waarvan ik er zo rond juli 2008 lekker strak bij wil gaan lopen. De doestelling is om rond de 7-8% bf uit te komen op een gewicht van ~98 kg.

Ik zit nu in mijn bulkfase, (inmiddels 102 kg, 13,9% vet, 1.88 m)
          Bovendien neem ik in deze periode 40 mg naposim per dag voor nog 4,5 week. Hierna een periode van 4 weken nakuren.

Ik plan na de bulkfase + kuur mijn gewone trainingen te gaan handhaven, maar daarnaast 3 keer per week te gaan cardio-en voor 45 minuten. Uiteraard ook wat minder koolhydraten en vetten naar binnen werken en wat meer water.

Wanneer zou ik het best beginnen met droogtrainen (direct na de nakuur of een tijdje wachten?) en hoe?

EDIT: Lees de regels eens baviaan.
          Last edited by GeneralIx; 22-07-2008, 12:27.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X