Mijn fitnessschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by UpRising View Post
    Buik hoeft in principe toch ook niet direct gedaan te worden? Die word toch ook al meegepakt bij veel oefeningen zoals military press, deadlift, barbell row en zulke oefeningen? Dan hoeft buik toch niet perse nog eens apart gedaan te worden?
    Is gewoon waar. Heb nu al aardig lang (week of 8/9) geen isolatie voor buik meer gedaan, maar hij heeft niks aan hardheid verloren.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mja ik ken die oefeningen nog niet zo, ben nogsteeds een noob die apparaten gebruikt - wil voor die losse apparatuur eerst wat kracht hebben dat ik het niet overal aan het heen en weer shaken ben, plus wat goede begeleiding van m'n club-trainers dus ik voeg langzaam maar zeker 1x per week een non-machine oefening toe ;p
      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

je trained sinds maart..hoe lang wil je nog op die apparaten blijven man? Nie miepen en hup stort je op dat ijzer! Hoe eerder je dat doet, hoe sneller die bulk van je zijn nut bewijst

btw..club-trainers..? jaiks...
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hehe yea ben aan het miepen maar ik ben nu juist gewent aan deze machines ;p Komt wel, nog even een kleine newb-transitie periode ;]
          Club-trainers zijn bij mijn fitness school wel goed hoor ;] Ze begeleiden goed en zijn aardig - dat vind ik een van de grootste voordelen van de sportschool waar ik zit, kan gewoon met iedereen normaal praten geen megakrachtpatsers die zich daar te goed voor voelen ofzo ;p
          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X