Probeer een 6pack te krijgen in 6 maanden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Been View Post
    rennen op 6km/uur??
    Dat is voor mij looppas
    Volgens mij train jij ook wel wat langer dan 87 dagen..
    En das mooi.

Ja, echt rennen doe ik btw niet, krijg ik koppijn van.
    Hardlopen, ook goed ^^

Grtss

Comment

Originally posted by Mevr0uwtje View Post
      Volgens mij train jij ook wel wat langer dan 87 dagen..
      En das mooi.

Hardlopen, ook goed ^^

Grtss
      dat is volgens mij niet goed, je hoort er geen koppijn van te krijgen. Tenzij je je natuurlijk in 1 min suf rent.

voor mij is hardlopen als ongeveer op HR van 160 zit en zit te hijgen. Houd het dan wel 15 a 20 min vol, best leuk eigenlijk. Alleen niet echt handig om vaak te doen in de bulk

Comment

6km is wandelpas toch of niet?
        als ik hardloop ren ik ongeveer 17km tot 19km per uur maar ik doe het al een tijdje .
        waar denk je zelf dat de hoofdpijn vandaan komt als je gaat hardlopen? anders ffies naar de dokter gaan
        Calisthenics / Street workout

Comment

Door het continu bonken als je neerknalt op je voeten krijg je die hoofdpijn. Eens opletten dat je goed 'afrolt' op je voeten. En goeie schoenen kopen als je op een loopband loopt. Verder is het tempo opschroeven ook geen slecht idee, knalt het minder hard op de band.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

als je 6 km per uur loopt is dat wat men noemt een stevige wandelpas. Als je daar droger mee wilt worden zul je 2 uur per dag moeten wandelen. En dat ELKE dag. Daarom rennen en joggen mensen. Zodat ze niet zo lang en zo vaak hoeven te trainen. Mevrouwtje, ik vind uw training suf.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Hmm...minstens 7,5 km per uur...
              "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Wat is er mis met fietsen/steppen? (Dat apparaat met die twee stangen heet toch steppen?)
                Last edited by Svalin; 08-08-2008, 07:57.

Comment

Originally posted by Svalin View Post
                  Wat is er mis met fietsen/steppen? (Dat apparaat met die twee stangen heet toch steppen?)

Je bedoelt die twee stangen waarbij je ook je armen meebeweegt? Dat is een crosstrainer...
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                    Je bedoelt die twee stangen waarbij je ook je armen meebeweegt? Dat is een crosstrainer...
                    Denk dat hij die twee stangen bedoelt waar je met je handen op leunt alsof het een trapleuning is. Dat is een stepapparaat ja. Geloof overigens niet in steppen, zeker niet als de leuning vasthoudt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Denk dat hij die twee stangen bedoelt waar je met je handen op leunt alsof het een trapleuning is. Dat is een stepapparaat ja. Geloof overigens niet in steppen, zeker niet als de leuning vasthoudt.
                      Ik weet niet of ik er in geloof, ik vind er gewoon geen hol aan
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

of een crosstrainer als je je armen ook meebeweegt. vind cardio zegt ook geen bal aan:P maar moet maar hea

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          of een crosstrainer als je je armen ook meebeweegt. vind cardio zegt ook geen bal aan:P maar moet maar hea
                          Mwah, als het even kan vermijd ik het toch lekker hoor.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik doe zelf zelden cardio. Veel te saai. Fietsen vind ik weer wel leuk, dus ik pak wat vaker de fiets naar het werk. Maar mijn echte cardio doe ik gewoon door circuittraining met gewichten te doen. Dat put me ook altijd aardig uit. Maar als je echt droog wilt worden zul je er niet helemaal onderuit kunnen komen vrees ik, tenzij je een mega goede aanleg hebt om droog te worden.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik kom met mijn twee/drie keer per week floorballtraining en eens in de twee weken nog squash of skaten denk ik zo ook wel aan mijn cardio... Kan met een immense boog om het stepapparaat heen lopen... Vind zo'n roeidingetje wel helemaal fantastisch overigens..

Comment

Hoi

Wb de hoofdpijn, dat komt indd omdat ik niet smooth genoeg rén.
                                Probeer ik voortaan wat meer op te letten..

Verder ben ik nu bijna bij 7km/uur, dus dat gaat ook wel steeds sneller, beetje bij beetje.

Maar voeding blijft moeilijk..ik kan mezelf niet élke dag onthouden iets lekkers te eten.
                                Das toch geen leven..elke keer traktaties afwijzen. Kijken hoe anderen wél iets lekkerss tot zich nemen, terwijl jij erna kijkt met je sla-tomaat salaatje..

Houdt iemand hier trouwens een calorielijstje bij?

Originally posted by Misterfit View Post
                                dat is volgens mij niet goed, je hoort er geen koppijn van te krijgen. Tenzij je je natuurlijk in 1 min suf rent.

voor mij is hardlopen als ongeveer op HR van 160 zit en zit te hijgen. Houd het dan wel 15 a 20 min vol, best leuk eigenlijk. Alleen niet echt handig om vaak te doen in de bulk
                                En hou je het de hele dag bij die ene 15 á 20 minuten?
                                Of loop je er bijv. een half uur bij, maar dan wat langzamer?

Grtss

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X