Nieuw Fullbody shema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw Fullbody shema

Over 1,5 tot 2 maanden moet ik op voor de keuring van de landmacht.
    Ik heb eigelijk nooit iets aan me conditie gedaan dus dit is nu ff een belangrijk punt. Maar ik heb ook altijd op massa getraint. (Stel je hier niet al teveel van voor, ben 1m91 en weeg 78kg) Nu is het dus de bedoeling dat ik de nadruk ga leggen op kracht en op uithoudingsvermogen.

Ik heb dus ff een full body schema in elkaar gezet wat ik 3x per week ga doen. En daar bij nog 2/3 dagen per week cardio (fietsen, hardlopen) om mijn conditie te verbeteren. Alles doe ik 3x15 behalve mij buikspieren, die doe ik 3x max. Het aantal reps wissel ik elke week af. De 1e week dus 15, de 2e week 10, de 3e week 8 en de week daarop weer 15 enz.

Is dit een goed schema om mijn kracht en uithoudingsvermogen te verbeteren? Graag jullie op of aanmerkingen.

Benen:

Leg press
    Leg extention
    Leg Curl

Borst:

Bench press
    Fly's

Schouders:

DB press

Triceps:

Pressdown

Rug:

Pull up
    Seated rows

Biceps:
    Barbell curl

Buikspieren:

Crunch
    Side crunsh
    Leg raises

Je mist gewoon basisoefeningen: squat! deadlift! En verder is de opzet ook niet echt super, en meer oefeningen voor buik dan voor rug is ook wat typisch denk je niet? Zet de oefeningen eens van groot naar klein of antagonistisch van groot naar klein.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dit kan je toch geen fullbody schema noemen?

Comment

Veel te veel iso's en teveel machines. Ik mis net zoals GeneralIx al zei de basisoefeningen. Squat en deadlift horen er sowieso in, net zoals de BOR (voorovergebogen roeien) overigens.
        Met deze basisoefeningen zet je AL je spieren maximaal aan het werk en gaat je lichaam meer anabole hormonen aanmaken. Je stofwisseling gaat daar ook een flink stuk harder door werken waardoor je sneller droger zult worden.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Oke bedankt, Ik zal me schema ff aanpassen en dan gooi ik t wel weer op het forum. Dan hoor ik het wel weer wat jullie er dan van vinden

Comment

Vind je schema niet ideaal.. Waarom elke dag hetzelfde? Dat is toch oersaai en je wilt een beetje variatie. Zou dan zoiets nemen:
            TESTOSTERONE NATION
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X