Goeden middag.
Morgen krijg ik mn voedingschema van mn fitnes terug, die ik denk ik ook even door jullie laat lezen, als jullie daar tijd voor hebben, om te kijken of het wel goed is.
Maar ik heb een vraag naar aanleiding van mijn manier van trainen. Omdat ik mijn voeding vanaf nu, als het goed is, echt goed heb afgestemd, wil ik mijn training ook perfect hebben, zodat ik zo hard mogelijk groei.
Ik train op het moment vrij vaak, 5 keer per week zon beetje.
Maandag : Borst triceps
Dindag : Rug biceps
Woensdag: Benen schouders
Donderdag: Borst triceps
Vrijdag : Rug biceps
(Zaterdag : Benen schouders)
Als ik zaterdag niet train, verandert de vrijdag in
Vrijdag: Rug schouders
Verder moet ik hier nog bij vermelden dat ik in de sportschool vrijwel geen cardio doe. Ik loop of roei 3 minuten warm, en dan ga ik krachttraining doen.
Dit vanwege het pokke eind dat ik elke dag naar school heen en weer fiets, ook wanneer het regent, zoals vandaag weer eens het geval was
Dat is 25 kilometer heen, en 25 terug.
Per week dus 200 tot 250 kilometer.
(ik trap redelijk door)
Is dit een effectieve manier van trainen, of kan ik het beter (erg) anders aanpakken?
Alvast hartelijk bedankt.
Morgen krijg ik mn voedingschema van mn fitnes terug, die ik denk ik ook even door jullie laat lezen, als jullie daar tijd voor hebben, om te kijken of het wel goed is.
Maar ik heb een vraag naar aanleiding van mijn manier van trainen. Omdat ik mijn voeding vanaf nu, als het goed is, echt goed heb afgestemd, wil ik mijn training ook perfect hebben, zodat ik zo hard mogelijk groei.
Ik train op het moment vrij vaak, 5 keer per week zon beetje.
Maandag : Borst triceps
Dindag : Rug biceps
Woensdag: Benen schouders
Donderdag: Borst triceps
Vrijdag : Rug biceps
(Zaterdag : Benen schouders)
Als ik zaterdag niet train, verandert de vrijdag in
Vrijdag: Rug schouders
Verder moet ik hier nog bij vermelden dat ik in de sportschool vrijwel geen cardio doe. Ik loop of roei 3 minuten warm, en dan ga ik krachttraining doen.
Dit vanwege het pokke eind dat ik elke dag naar school heen en weer fiets, ook wanneer het regent, zoals vandaag weer eens het geval was

Dat is 25 kilometer heen, en 25 terug.
Per week dus 200 tot 250 kilometer.
(ik trap redelijk door)
Is dit een effectieve manier van trainen, of kan ik het beter (erg) anders aanpakken?
Alvast hartelijk bedankt.
Comment