Energie levels laag pitje..

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Energie levels laag pitje..

    Ik Train nu al een tijdje, doel is lean mass, Nu heb ik fulltime zwaar werk ( tot 17.30 werken).
    Het begint me op te vallen dat ik uitgeblust raak als ik na mn werk nog moet gaan trainen. Ik werk met een 3day split voor ik deze job had, chest/tri, Back/bi, Legs/shoulders. Abs , core meestal op back en chest day. Ik doe voor alles 3 sets van 15 reps. slow en controlled en tussen de 2-4 oefeningen per spiergroep ( hangt ervan af welke spieren) . Ik ben een persoon met een heel snel metabolisme ik loop dus van sochtends tot savonds te vreten. Clean, kip,kaas, rijst, pasta, havermout, fruit,noten etc... Regelmatig pizza ertussen enz. Maar ik vindt het gwn nog te veel om na werk te trainen, dus zat ik te denken om alles wat te verdelen in 5 dagen. Dus beginend van maandag; chest,back,shoulders,arms en vrijdag dan legs... Ik zou de 3 tot max 4 sets van 15 reps behouden. Ook zal ik maar max half uur werk hebben per dag aangezien ik 1 spiergroep per dag train en me daarop kan fixeren. Wat denken jullie hierover? Zou ik zo mss meer energie hebben om nog te trainen? Zou dit minder Calorieen verbranden ook? Heb al wat zitten googlen maar nergens concreet een antw kunnen vinden. Zijn hier tenslotte om bij te leren niet . mvg

  • #2
    Paats even je voedingsschema hier en ook je trainingsschema. Met alle oefeningen, sets en reps.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

    Comment


    • #3
      Chest tri: push ups , flat db press, incline db press, db flys. Skull crushers, kickbacks. Abs side bends. Back bi: pull ups , db reverse flys, one arm db rows, Bb bicep curl, db hammer curls. Abs dragon flags. Legs shoulder: side raises, db press, db shrugs, legs extensions, squats, deadlifts. Calf raises. Dit s mijn split. Voeding schema heb ik niet. Ik eet enkel eitjes. kip, rijst, pasta, bolognaise, havermout, half brood per dag. Weight gainer. Belleg is kaas kip kalkoen. Noten. Fruit. Melk.. mijn voedingspatroon bestaat enkel uit dit dagelijks.relatief saai maar wel gezond. Heb ongeveer 280gr kolydraten en 94 gram aan eiwitten binnen ongeveer per dag.

      Comment


      • #4
        Op een nette manier bedoel ik dan. Met de sets en reps. Op deze manier dus:

        http://forum.bodynet.nl/forum/traini...o-s-log/page69
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

        Comment


        • #5
          3 sets van 12-15 reps alles.. enkel chest 4 sets omdat deze moelijke spieren zijn bij mij. Ik doe zwaar werk elke dag. Sleuren en tillen van zware dozen en meubels.dus mijn werk is al training op zichzelf. Daarmee ik sets niet te hoog ga. 15 reps 3 sets slow en controlled krijg ik lekkere pump van ook.

          Comment


          • #6
            Het lijkt mij dat je beter een normaal, natuurlijk tempo kunt hanteren tijdens het uitvoeren van de reps. Dan kun je zwaardere gewichten gebruiken. Tenzij je per se langzame reps wilt doen.

            Ik denk dat je sneller en beter resultaat zou behalen met zoiets:

            http://forum.bodynet.nl/forum/algeme...our-excercises
            Last edited by inferno_0666; 21-06-2017, 21:11.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

            Comment


            • #7
              Originally posted by JDS82 View Post
              Heb ongeveer 280gr kolydraten en 94 gram aan eiwitten binnen ongeveer per dag.
              Als jij fysiek zwaar werk doet iedere dag dan lijkt mij dit veel te weinig.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

              Comment


              • #8
                Originally posted by inferno_0666 View Post
                Het lijkt mij dat je beter een normaal, natuurlijk tempo kunt hanteren tijdens het uitvoeren van de reps. Dan kun je zwaardere gewichten gebruiken. Tenzij je per se langzame reps wilt doen.

                Ik denk dat je sneller en beter resultaat zou behalen met zoiets:

                http://forum.bodynet.nl/forum/algeme...our-excercises
                Zeer interesant!! Ga ik vanavond even doornemen.

                Comment


                • #9
                  94 gr eiwit is ook wel erg weinig. Tenzij je een vrouw van 50kg bent.
                  Food is an important part of a balanced diet.
                  ~Fran Lebowitz

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ProudPizza View Post
                    94 gr eiwit is ook wel erg weinig. Tenzij je een vrouw van 50kg bent.
                    zal wel iets meer zijn dek ik, shake is er niet bijgerekend.. Ik gebruik de mass perfection van B&F. Daar doe ik nog eens 40gr havermout bij in de blender.

                    Comment


                    • #11
                      Ik ga vanaf maandag me enkel toeleggen op meestal compound exercises. Meest Isolaat heb ik verwijderd uit mn schema. Prog zal als volgt zijn:
                      set 3_4 reps 12-15
                      maandag; push ups weighted, flat bench pres, incline bench press, side bends for obliques
                      .
                      Woensdag; bb curls, hammer curls, skull crushers, dips weighted.

                      vrijdag; deadlifts,squats, pull ups weighted, bb military press...

                      wat denken jullie hiervan?

                      Comment


                      • #12
                        Kun je het op een nettere manier typen? Dan is het makkelijker te overzien.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • #13
                          Toch geen probleem om te lezen?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by JDS82 View Post
                            Toch geen probleem om te lezen?
                            Het is makkelijker om aan te wijzen waar het knelt als je deze manier hanteert, dat is alles:

                            http://forum.bodynet.nl/forum/traini...-5x5-programma

                            Het is voor jezelf ook makkelijker om het overzicht te behouden. Zodoende.

                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by inferno_0666 View Post

                              Het is makkelijker om aan te wijzen waar het knelt als je deze manier hanteert, dat is alles:

                              http://forum.bodynet.nl/forum/traini...-5x5-programma

                              Het is voor jezelf ook makkelijker om het overzicht te behouden. Zodoende.
                              Ben het hiermee eens.
                              Food is an important part of a balanced diet.
                              ~Fran Lebowitz

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X