Al enige jaren houd ik mij bezig met kickboksen, MMA en BJJ (Braziliaans Jiu Jitsu) nu heb ik voor mijzelf de stap genomen om de fitnesszaal op te zoeken en zo een ondersteuning te vinden voor mijn overige sporten.
Mijn 1e doel is om massa aan te komen (en het lijkt mij vanzelf sprekend dat zeker in het begin een toename van kracht ook niet zal uitblijven).
Daarom heb ik het hieronderstaande schema overgenomen en graag zou ik van jullie willen weten of dit schema goed aansluit op mijn doelstelling nl massa aankomen.
Rug - Low Row
Borst - Chest Press
Biceps - Arm Curl
Triceps - Arm Extension
Schouders - Shoulder Press
Benen - Leg Extension
Achterkant benen - Leg Curl
Kuiten - Rotary Calf
Rechte buikspieren - Abdominal Crunch
Al deze oefeningen voor ik uit in 4 sets van 10 reps.
Tevens heb ik ervoor gekozen om deze oefeningen op de beschikbare toestellen uit te voeren en de Free Weight-zone nog even te laten voor wat het is.
Mijn 1e doel is om massa aan te komen (en het lijkt mij vanzelf sprekend dat zeker in het begin een toename van kracht ook niet zal uitblijven).
Daarom heb ik het hieronderstaande schema overgenomen en graag zou ik van jullie willen weten of dit schema goed aansluit op mijn doelstelling nl massa aankomen.
Rug - Low Row
Borst - Chest Press
Biceps - Arm Curl
Triceps - Arm Extension
Schouders - Shoulder Press
Benen - Leg Extension
Achterkant benen - Leg Curl
Kuiten - Rotary Calf
Rechte buikspieren - Abdominal Crunch
Al deze oefeningen voor ik uit in 4 sets van 10 reps.
Tevens heb ik ervoor gekozen om deze oefeningen op de beschikbare toestellen uit te voeren en de Free Weight-zone nog even te laten voor wat het is.
Comment