Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat is er blessuregevoelig aan neck pull? Vind het wel een fijne oefening.
vind het ook een fijne oefening maar doe hem niet meer omdat ie blessuurgericht gevaarlijker is, waarom weet ik niet precies, is miss een onnatuurlijke beweging net zoals behind neck press, evenzeer gevaarlijk
kan maar zeggen wat ik weet
Heb zo'n vermoeden dat jij je benen niet gaan trainen. Zoja gooi het dan verdomme in je schema voordat wij daar een oordeel over geven.
Sancho
Is wel een grote spiergroep? Het is 100% de grootste spiergroep en misschien wel de belangerijkste als je het mij vraagt. Benen moet je gewoon hard trainen en voordat je het weet heb je een enorme boost waar je boven lichaam ook heel wat aan heeft.
wat klets je nou dude!! met gooi dat verdomme in je schema laat hem dat lekker zelf bepalen, als ik hem was zou ik maar lekk.er rustig aan doen met zijn benen voor dat hij zo een blessure heeeft.
wat klets je nou dude!! met gooi dat verdomme in je schema laat hem dat lekker zelf bepalen, als ik hem was zou ik maar lekk.er rustig aan doen met zijn benen voor dat hij zo een blessure heeeft.
een goed trainingsschema zonder benen bestaat NIET dus heeft nex gelijk met te zeggen van benen WEL te trainen, weet dus niet wat je hier komt te zeggen, waarom zou hij een blessure oplopen door benen te trainen, moet je dan niet trainen en thuis stil in je zetel gaan liggen ??
een goed trainingsschema zonder benen bestaat NIET dus heeft nex gelijk met te zeggen van benen WEL te trainen, weet dus niet wat je hier komt te zeggen, waarom zou hij een blessure oplopen door benen te trainen, moet je dan niet trainen en thuis stil in je zetel gaan liggen ??
aangezien hij ook nog voetbalt en voetbal ook blessure gevoellig en je combineerd dat samen krijg je wel het risico. en als je met boomstammen moet voetballen gaat dat ook een stukje moeilijker snap je daarom moet hij dat helemaal zelf bepalen. niet iedereen combineert voetbal met bodybuilding en aangezien hij wel moet je een gulden middenweg vinden!! begrijp je wat ik bedoel
aangezien hij ook nog voetbalt en voetbal ook blessure gevoellig en je combineerd dat samen krijg je wel het risico. en als je met boomstammen moet voetballen gaat dat ook een stukje moeilijker snap je daarom moet hij dat helemaal zelf bepalen. niet iedereen combineert voetbal met bodybuilding en aangezien hij wel moet je een gulden middenweg vinden!! begrijp je wat ik bedoel
tuurlijk begrijp ik wat je bedoelt maar nogmaals een goed trainingsschema zonder benen bestaat niet, benen bepaalt namelijk mee in je bovenbouw
Voetbal is inderdaad een sport die vele malen blessuregevoeliger is voor benen dan krachtsport. Wellicht dat men krachtsport doet om kans op blessures te verminderen? Of is dat iets te simpel gedacht... (dat was sarcasme in geval het iemand ontgaat)
In ieder geval je moet benen trainen en daar is geen discussie over mogelijk. Waar wel over gediscussieerd kan worden is de manier waarop de benen getraint dienen te worden.
1. Je moet explosief trainen en niet traag zoals bodybuilders. Je wilt immers niet je snelheid verliezen op het veld.
2. Plyometrische oefeningen zoals Squat in de Smith, Leg Press en Hack Squat waarbij je explosief opspringt met het gewicht. Daarnaast nog wat lunges en wat hamstring werk zoals Glute Ham Raise, Standing Leg Curl, Good Morning, Roman Deadlift.
3. HIIT Cardio van joggen 30sec/sprint 30sec intervals voor 15-20mins. Deze methode geeft meer conditie en uithoudingsvermogen voor een veldsporter dan wanneer je duur cardio zou doen. In het veld sta je immers ook niet constant stil maar jog je en om vervolgens korte sprintjes te trekken.
Kuiten isolatie hoeft niet. Die pak je voldoende met de plyometrische uitvoering van bovengenoemde oefeningen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment