Hoe veel trainigen per week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe veel trainigen per week

Hallo allemaal ik train nu ong 1,5 jaar en doe dat 3maal per week(in de sportschool),en dan loop ik nog 1 keer in de week Hard ong 1 uur.
    Nu vroeg ik mij af of dit voldoende is vvor massa opbouw?
    PS toen ik net begon had ik in het begin altijd spierpijn,nu kan ik nog zo met gewichten tekeer gaan maar heb nooit spierpijn.
    en spierpijn behoord toch bij massa kweken?
    Ik train altijd tot spierfalen bij de 3e set(ong bij rep7 )
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 keer per week en 1 keer hardlopen. Is genoeg om massa op te bouwen.
    Als je begint met trainen heb je altijd veel meer spierpijn dan als je al een tijdje bezig bent. Een andere reden kan zijn dat je nog steeds dezelfde trainingsschema gebruikt!! Of iets wat er veel op lijkt. Verander je trainingsschema dus regelmatig (om de 2 maanden) Dus andere oefeningen voor zelfde spiergroep sets+reps aanpassen.
    Spierpijn is bij mij standaard, heb het gewoon bijna altijd. Er zijn meerdere mensen die bijna nooit spierpijn hebben en groeien toch.

Welk trainingsschema gebruik je? En welke oefeningen gebruik je zo ongeveer per spiergroep??
    Als je dit hier neer zet kunnen veel mensen je heir wel helpen

I live to end the game

Comment

Wat je ook kunt doen om de spieren terug te prikkelen is een weekje niet gaan traainen,wel je voedingschema aan houden en dan er terug invliegen,denk wel dat je dan terug spierpijn gaat hebben,en ook dikwijls van traainningschema veranderen.Een schema kan even goed werken maar dat blijft niet zo,je kan ook wat supersets proberen in te voegen in je schema,dan komt bij mij de spierpijn meestal terug.
      greets succes
      1.74m,80kg,11%vet

Comment

Helemaal eens met bovenstaande, week rust is prima en trainingsschema regelmatig omgooien is van groot belang

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hé Herr,
          Ik vind persoonlijk 1 uur hardlopen teveel van het goede!
          Zeker als je natural traint, verlies je wellicht wat spiermassa.
          Beter is bijv. 2 of 3 x per week 20 minuutjes in een rustig tempo lopen. Verder ben ik het met alle collega's eens.

Trainze!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik heb na iedere training spierpijn ?? (ben dan geradbraakt voor een paar uur).
            Train wel altijd tot het uiterste ,kennen jullie dat gevoel ook ? Of ligt dit aan mij ?

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ron2108 @ Sep. 07 2003,19:56)]Ik heb na iedere training spierpijn ?? (ben dan geradbraakt voor een paar uur).
              Train wel altijd tot het uiterste ,kennen jullie dat gevoel ook ? Of ligt dit aan mij ?
              Ken het gevoel zeker wel hoewel ik het iets minder extreem heb gelukkig

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Sep. 07 2003,12:22)]Hé Herr,
                Ik vind persoonlijk 1 uur hardlopen teveel van het goede!
                Zeker als je natural traint, verlies je wellicht wat spiermassa.
                Beter is bijv. 2 of 3 x per week 20 minuutjes in een rustig tempo lopen. Verder ben ik het met alle collega's eens.

Trainze!
                Precies, ik zal het nog sterker vertellen als je vetpercentage normaal of laag is zou ik helemaal geen cardio doen.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ron2108 @ Sep. 07 2003,19:56)]Ik heb na iedere training spierpijn ?? (ben dan geradbraakt voor een paar uur).
                  Dat gevoel herken ik ook. Vaak ben ik zo gesloopt na mijn training dat nauwelijks meer naar huis kan fietsen. Ja, ik ga op de fiets dat scheelt weer ivm cardio
                  Het eerste uur na de training ben ik haast tot niets in staat.
                  Spierpijn heb ik ook nog regelmatig.....

Grtzzzzzz Ax
                  DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Bij mij komt de spierpijn meestal de dag erna en 2 dagen na de traaining is ze meestal het ergste.Soms heb ik wel 3 dagen spierpijn.
                    Greets
                    1.74m,80kg,11%vet

Comment

deze week was voor mij spierpijn (in borst) het ergst. 4-5 hele dagen. Heavy duty toegepast (maar met meer sets) Heerlijk, maar alleen denk ik dat ik beetje overtraind was dus pas het weer beetje aan.

I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X