Trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja tuurlijk .. ik vind eigenlijk ook dat je gewoon alles moet trainen om een mooie verhouding te krijgen daar zit zeker een punt, maar ik ga pas echt zwaar benen trainen wanneer ik stop met het voetballen

Comment

Originally posted by Gilberto View Post
      Ja tuurlijk .. ik vind eigenlijk ook dat je gewoon alles moet trainen om een mooie verhouding te krijgen daar zit zeker een punt, maar ik ga pas echt zwaar benen trainen wanneer ik stop met het voetballen
      Je moet ook altijd doen wat jezelf wilt en je zeker niet laten opfokken.Homo.(geintje.)Even serieus, dat benen trainen komt dan wel.

Comment

Lang of kort bestaat niet kerel. Ze worden hoogstens strammer of soepeler. En soepelheid onderhouden is gewoon een kwestie van stretchen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Niet helemaal mee eens, merk zeker dat sinds benen meepak sowieso minder flexibel ben, stretch of niet.

Maar bij voetbal hoef je nou niet bepaald lenig te zijn dus zie niet waarom dat een punt is, magoed als die jongen geen benen mee wil pakken gaan wij hem echt niet overtuigen
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Niet helemaal mee eens, merk zeker dat sinds benen meepak sowieso minder flexibel ben, stretch of niet.

Maar bij voetbal hoef je nou niet bepaald lenig te zijn dus zie niet waarom dat een punt is, magoed als die jongen geen benen mee wil pakken gaan wij hem echt niet overtuigen

Als je niet meer flexibel bent rek je gewoon ronduit slecht of zelfs helemaal niet en het heeft er ook mee te maken hoe lang je rekt als ik een sprintje moet lopen rek ik maar 5 tot 6 seconden lang ga ik duur lopen rek ik heel lang door je zult merken dat het heel veel scheelt!!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

niet overtuigen dat dacht je maar

Comment

Heb net mijn nieuwe schema gemaakt voor de komende 6 á 8 weken, zal hem er na het weekend opzetten !

Comment

ben benieuwd

Comment

Ik ook lol ^^

En over dat rekken, ik rek al 9 jaar op dezelfde manier, en sinds het meepakken van benen is het gewoon minder lenig geworden, punt.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Welke rekoefeningen doe je? Doe je ze dynamisch, statisch? Hoe lang?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X