Leo's fullbody cutschema op KETO

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's fullbody cutschema op KETO

Ik ga over een week of 2 beginnen met het schrappen van kcal en mn IF vreetschema omzetten naar een regulier cyclisch KETO dieet. Ik zit te denken dit ook in IF style te doen, maar ff de meting van maandag afwachten om te kijken hoe ik erop ga (doe het nou een week of 8 denk ik)

Nou ben ik ook een fullbody aan het doen (iets meer oefeningen als in het gepostte schema en ook een setje meer) op een reprange van 12 - 10 - 8 en ik stap over naar 8 - 12.

Wat vinden jullie ervan?

Ohwja, de gewichten heb ik nog niet erin gezet, komt nog. De maxes zijn ongeveer bepaald met 30s rust tussen de sets (rust ga ik zo houden)
    Last edited by GeneralIx; 14-04-2009, 18:02.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Kan je misschien ook je voeddingsschema posten?

Comment

Heb ik nog niet gemaakt. Ik ben heel erg aan het twijfelen om het IF te gaan doen. Ligt een beetje aan de meting die ik maandag krijg dus. Laatste keer was het tranentrekkend: 1% vet aangekomen en 1 kg massa verloren
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Wat een kut schema zeg. Veel te veel power cleans en te weinig bicep curls

Power Cleans is een olympische oefening. Kun je beter nooit boven de 5reps doen. Is het te technisch voor. Kans op fouten en blessures is groter. En met die oefeningen zijn 5 reps al conditioneel zwaar. Als je op techniek wilt oefenen doe dan meer sets en minder reps per set.

Verder is het wel redelijk. Waarom maar 2 sets trouwens?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Wat een kut schema zeg. Veel te veel power cleans en te weinig bicep curls
          Hehe grapjurk

Power Cleans is een olympische oefening. Kun je beter nooit boven de 5reps doen. Is het te technisch voor. Kans op fouten en blessures is groter. En met die oefeningen zijn 5 reps al conditioneel zwaar. Als je op techniek wilt oefenen doe dan meer sets en minder reps per set.
          Ik dacht al waarom kan ik niet eens 12 reppers maken met 40 kilo zonder finaal naar de klote te gaan Terug naar 5 reps en 3 sets dan

Verder is het wel redelijk. Waarom maar 2 sets trouwens?
          2 Sets, omdat ik met 3 sets te lang bezig ben. Ik wil graag binnen 45-50 minuten klaar zijn, paar minuten rusten en dan tabata's aan het einde van de training.

Maarja misschien ben ik al wel binnen 30 minuten hiermee klaar, dan komen dr natuurlijk wel nog wat extra sets/oefeningen bij, maar naar mn inschatting ben ik hier wel ff 45 minuten zoet mee.

En hoezo redelijk? Wat zou ik er dan nog aan moeten veranderen om het beter te maken? Dacht dat het wel goed zat. Ene dag wat meer op borst, andere dag wat meer op rug en de laatste dag wat arm iso's.

Comment

Als je op dat schema een uur bezig bent neem je wel hele lange rust pauzes. Een derde set toevoegen kan geen kwaad en zou je rond de 60 mins KT hebben en dan de tabatta nog. Niks mis mee dus.

Op dagen dat je Cleans doet zou ik geen deadlifts meer doen. Zelf gebruik ik Cleans om explosiviteit te trainen en de beweging is merendeels hetzelfde als die van de deadlift. Die dag is het prettiger om gewoon heel je posterior chain en core spieren te pakken. Misschien nog wat tricep/militairy press werk als een low dagje voor bench.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X