Mijn trainingsschema(Beginner)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn trainingsschema(Beginner)

Hallo, ik ben een jongen van 15jaar, weeg 56kg, meet 1m74. Ik ga 3x per week gaan fitnessen en een fitness sessie bestaat dan uit het volgende:

±10min steppen
    ±45min spinning
    ±15min buikspieroefeningen
    ±10min krachttraining

Ik wil binnekort spiermassa gaan bijtrainen maar dan wordt mijn schema aangepast, laat mij aub weten als je meer info nodig hebt. (voeding,...)

Wat is je doel met dit topic?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Wat is je doel met dit topic?
      Ik zou graag weten of dit een goed schema is om een afgetraind lichaam te krijgen zodat ik daarna mijn spiermassa kan opbouwen

Comment

Schema is gewoon kut. Lees de trainingssticky eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html en http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ersschema.html een goed doorlezen
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

waarom bereiden mensen zich nooit voor voordat ze een vraag stellen aan mensen die hier al veel langer mee bezig zijn..
            en waarom willen ineens allemaal mensen van 15 dik gaan fitnessen? zou eerst even beetje gaan uitgroeien voordat je echt gaat krachttrainen

Comment

Goed dat de jeugd nog wil sporten Mr inderdaad Tha man je hebt gelijk.
              lengt: 1m83 gewicht: 87kg vetpercentage:17.1%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X